IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Metaller zijn betekent niets!
Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 05-05-2002 13:48 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Ok dit moet ik hier toch even kwijt.

Zoals sommigen onder jullie wel weten organiseren we met ons jeugdcafé volgende week een metalnight met Manic Movement, Oceans Of Sadness en Axamenta. Daarvoor hebben we o.a. 60 borden met posters langs de wegen hier in de buurt geplaatst.

Nu hebben we gisteren vernomen dat de KSA van een aanliggende gemeente een heleboel van deze borden weg heeft genomen. (met de ex-drummer van Aborted voorop, nadruk op ex!) Die KSA bestaat dan nog eens voor de helft uit 'metallers' en er was maar 2 man die het de moeite vond om hun mond open te trekken tegen de rest, en ze werden dan nog afgebroken ook!

Waarom? I don't fucking know. Nu ja: als je een band als Aborted laat schieten terwijl je kickt op zo'n muziek zegt dit al veel over jezelf. En met metal-shirts rondlopen betekent dus duidelijk niets. Voor de 10 man die met metal opstaan en gaan slapen zitten er evenveel van wie het hun geen zak kan schelen. En die verkloten het dan nog voor de eerste 10. "Kijk: ik luister naar Slayer en Ancient Rites. Ik ben Metal!" Be-la-che-lijk! En als ze dan eens naar een optreden gaan zuipen ze zich te pletter en zitten ze de groepen uit te schijten.

Het ergste is wel dat je er godverdomme bijna niets aan kan doen.
Toch wel 1 ding waar ik blij om ben: volgende week gaan ze nog liever naar de volgende techno-fuif gaan geilen op de wijven die daar rondlopen dan naar een paar goede Belgische groepen te komen kijken. Dan zitten ze tenminste op de plaats waar ze thuishoren!


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-05-2002 13:58 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

"wannabee" Metal-gasten naar een techno-fuif ?

"Ik ben f*ckin Metal"

goeie grap..


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 05-05-2002 14:16 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2002 13:48 schreef Davy het volgende:
Ok dit moet ik hier toch even kwijt.

Zoals sommigen onder jullie wel weten organiseren we met ons jeugdcafé volgende week een metalnight met Manic Movement, Oceans Of Sadness en Axamenta. Daarvoor hebben we o.a. 60 borden met posters langs de wegen hier in de buurt geplaatst.

Nu hebben we gisteren vernomen dat de KSA van een aanliggende gemeente een heleboel van deze borden weg heeft genomen. (met de ex-drummer van Aborted voorop, nadruk op ex!) Die KSA bestaat dan nog eens voor de helft uit 'metallers' en er was maar 2 man die het de moeite vond om hun mond open te trekken tegen de rest, en ze werden dan nog afgebroken ook!

Waarom? I don't fucking know. Nu ja: als je een band als Aborted laat schieten terwijl je kickt op zo'n muziek zegt dit al veel over jezelf. En met metal-shirts rondlopen betekent dus duidelijk niets. Voor de 10 man die met metal opstaan en gaan slapen zitten er evenveel van wie het hun geen zak kan schelen. En die verkloten het dan nog voor de eerste 10. "Kijk: ik luister naar Slayer en Ancient Rites. Ik ben Metal!" Be-la-che-lijk! En als ze dan eens naar een optreden gaan zuipen ze zich te pletter en zitten ze de groepen uit te schijten.

Het ergste is wel dat je er godverdomme bijna niets aan kan doen.
Toch wel 1 ding waar ik blij om ben: volgende week gaan ze nog liever naar de volgende techno-fuif gaan geilen op de wijven die daar rondlopen dan naar een paar goede Belgische groepen te komen kijken. Dan zitten ze tenminste op de plaats waar ze thuishoren!



waar maak jij je druk om zeg....


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-05-2002 14:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 mei 2002 13:48 schreef Davy het volgende:
...

Nu hebben we gisteren vernomen dat de KSA van een aanliggende gemeente een heleboel van deze borden weg heeft genomen. (met de ex-drummer van Aborted voorop, nadruk op ex!) Die KSA bestaat dan nog eens voor de helft uit 'metallers' en er was maar 2 man die het de moeite vond om hun mond open te trekken tegen de rest, en ze werden dan nog afgebroken ook!

...


Bovenstaande is wel triest.

..maar verder geloof ik niet in 'als je metal bent doe je dit en dat niet zoals disco/ techno blabla' - regeltjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-05-2002 15:19]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 05-05-2002 14:52 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Wat is de KSA


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 05-05-2002 15:11 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Dat vroeg ik me ook al af. Is het soms de belgische FBI?


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 05-05-2002 15:20 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

T is vast een jongerenorganisatie ofzo, maar wat het ook is. Het is ee kutstreek om die borden weg te halen en er niks van zeggen is ook dom..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 05-05-2002 15:23 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

KSA = Katholieke Studenten Actie
Soort van jeugdbeweging zoals de Chiro en Scouts.

Inderdaad: waar maak ik me druk om? Het is toch niet alsof we veel werk gehad hebben met het maken en plaatsen van die borden. En geld kruipt er toch ook niet in?

I.v.m. die zogenaamde regels: het kan mij geen kloten schelen als je naar zo'n fuiven gaat. Ik beland zelf soms nog wel eens op zo'n fuif en ik kom met een heleboel mensen overeen die nergens anders naartoe gaan. En daar gaat dit ook helemaal niet over.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 05-05-2002 15:35 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Je organiseert dan eens een echt goeie reeks optredens voor mensen die van andere muziek houden...en dan word je op alle manieren geboycot om het sch*t van te krijgen-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-05-2002 15:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 mei 2002 15:23 schreef Davy het volgende:
...I.v.m. die zogenaamde regels: het kan mij geen kloten schelen als je naar zo'n fuiven gaat. Ik beland zelf soms nog wel eens op zo'n fuif en ik kom met een heleboel mensen overeen die nergens anders naartoe gaan. En daar gaat dit ook helemaal niet over.


Okay, dus andersom; je vindt dat het dragen van een metalshirt/ 'metaller' -zoals jij dat noemt- zijn wat zou moeten betekenen; zoals een soort gemeinschafsgefuhl (m'n Duits is prut dus verbeter me maar) zeg maar.

Vroeger betekende dat dat ook; 'metals waren bij voorbaat al broeders en naaiden elkaar niet' waren mijn indrukken. Helaas is dat nu anders -ieder voor zich- zo lijkt het.

Maar klopt dat eigenlijk wel?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-05-2002 15:45]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen