|
Auteur: |
|
|
"wannabee" Metal-gasten naar een techno-fuif ? "Ik ben f*ckin Metal" goeie grap.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: waar maak jij je druk om zeg.... |
|
quote: Bovenstaande is wel triest. ..maar verder geloof ik niet in 'als je metal bent doe je dit en dat niet zoals disco/ techno blabla' - regeltjes. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-05-2002 15:19] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat is de KSA |
|
Dat vroeg ik me ook al af. Is het soms de belgische FBI? |
|
T is vast een jongerenorganisatie ofzo, maar wat het ook is. Het is ee kutstreek om die borden weg te halen en er niks van zeggen is ook dom.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
KSA = Katholieke Studenten Actie Soort van jeugdbeweging zoals de Chiro en Scouts. Inderdaad: waar maak ik me druk om? Het is toch niet alsof we veel werk gehad hebben met het maken en plaatsen van die borden. En geld kruipt er toch ook niet in? I.v.m. die zogenaamde regels: het kan mij geen kloten schelen als je naar zo'n fuiven gaat. Ik beland zelf soms nog wel eens op zo'n fuif en ik kom met een heleboel mensen overeen die nergens anders naartoe gaan. En daar gaat dit ook helemaal niet over. |
|
Je organiseert dan eens een echt goeie reeks optredens voor mensen die van andere muziek houden...en dan word je op alle manieren geboycot om het sch*t van te krijgen- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Okay, dus andersom; je vindt dat het dragen van een metalshirt/ 'metaller' -zoals jij dat noemt- zijn wat zou moeten betekenen; zoals een soort gemeinschafsgefuhl (m'n Duits is prut dus verbeter me maar) zeg maar. Vroeger betekende dat dat ook; 'metals waren bij voorbaat al broeders en naaiden elkaar niet' waren mijn indrukken. Helaas is dat nu anders -ieder voor zich- zo lijkt het. Maar klopt dat eigenlijk wel? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-05-2002 15:45] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Algemeen |