![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Bastianus en Ulk, vertel. Kloppen de geruchten? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Moshen in 1997 met 10 man. Het bestond toen al ![]() [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 10-04-2011 19:47] ![]() |
|
Welke? ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Havenrock??? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
ennuh: moshen voor satan! wat gaaf dit! ![]() co-operation not competition! ![]() |
|
quote:Ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Het ziet er huppelig uit. Net van die duracelkonijntjes. ![]() |
|
metalpunk dus... co-operation not competition! ![]() |
|
Ik had het geluid niet aan. ![]() ![]() |
|
quote: Dat is Aaargh. Bareuh... ![]() |
|
![]() ![]() co-operation not competition! ![]() |
|
quote: Ga ik ook nog een keer doen! Lekker! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Die man in het geruite overhemd is trouwens Mr. Klister. ![]() Bareuh... ![]() |
|
Mis ik nou kejjediebent? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Geweldig. Hoop dat ik over 15 jaar nog opnamen van mijzelf terugzie, als ik dat dan nog wil ![]() ![]() |
|
![]() ![]() co-operation not competition! ![]() |
|
quote: Jaren daarvoor ok al, ukje. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Ho es. Toen was ik nog helemaal niet metal. Nooit echt geweest ook, gelukkig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ja, rot 's op hier. Dat je zwaar bent is niet genoeg, hoor. No dogs, no masters. ![]() |
|
zo is dat! HRI is trouwens terecht gebanned. lijkt nergens op! ![]() ![]() |
|
quote:Schei toch uut, schroale Hendrik. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 10-04-2011 21:06] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Gaaf! Ben al jaren fan ![]() *Dakpannen van durex, daaronder had ik sex met een heks* ![]() ![]() |
|
Een aantal foto's van de reünieshow op Havenrock: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bareuh... ![]() |
|
![]() Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |