|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Damn daar moet ik toch eens hard over nadenken. Taake en Blasphemy zijn wel erg vette bands |
|
Centurian moet je niet op rekenen. Ze zouden ook op FTC spelen...niet meer dus. Suck my piss |
|
Damn, Blasphemy wil ik idd wel zien... maar ja, ik zit dan in Sverige |
|
Geen Centurion???? YES!!!!!!!!!! Dat zou tof zijn!!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Centurian; Centurion is die andere band... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben er denk ik wel |
|
bleuh [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 05-05-2002 18:41] sebinsagoil |
|
is dat DE blasphemy??? (zou wel moeten, uit canada). Oei, dat is wel verleidelijk. |
|
Idd, DE blasphemy |
|
Dan ben ik er niet, plus het is te ver, plus voor 2 of 3 bands ga ik niet naar Berlijn. |
|
quote: blijf je toch lekker thuis Only suicide is real, kill yourself |
|
Nee, ik ga op vakantie. |
|
quote:Nee, dan zitten wij in Zweden of Noorwegen. Overigens is Berlijn maar een kleine zes uur rijden vanaf mijn huis, dus dat valt nog wel een beetje mee No regrets and no remorse... |
|
Ik twijfel nog. Blasphemy Taake En Lugubre wil ik nog wel een keer aanschouwen Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Zou ik nooit naar toe gaan, veel te ver en waardeloze bands ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: WHAHAHAHAHAHAHAHA, wat een zaad bands!! Niet eens true BM!! Rip off bands!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: plbrrrr Trieste gast |
|
|
|
quote: Update??? hahahaha Lugubre en Sammath waren de eerste bands die getekend waren voor dat festival!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Maar staat niet op de site van Under the black sun. Kwam recent bij news op de Sammath site. |
|
quote: Moet je maar even kieken op de site waar UTBS gelinked wordt, FOLTER REX. die organiseerd dan nl. Maar wie gaat nu voor Sammath, mega kut band!!! hahahaha Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Ik vind deze: http://home.snafu.de/tsatthoggua/tsc/highlights.htm En Sammath: is goed naar te luisteren. |
|
quote: Ik vind deze: http://home.snafu.de/tsatthoggua/tsc/highlights.htm En Sammath: is goed naar te luisteren. |
|
Ik las dat Blasphemy niet meer speelt op UTBS?????? lijkt me sterk eigenlijk... [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 06-06-2002 10:36] |
|
IK HOORDE OOK AL DAt blasphemy niet meer komt spelen.... Heaven, once so proud, look as it comes down |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |