|
Auteur: |
|
|
quote: Tof initiatief, helaas erg ver van hier! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
De film die zondag sowieso wordt vertoond is de docu ´Global Metal´ over metalscenes wereldwijd van Iran tot de Filippijnen Deur is open rond 16 uur ´s middags en de film begint vanaf een uur of 18. ´s avonds zetten we voor de liefhebbers nog een goede horrorfilm of thriller op. Wordt nog bekend gemaakt Dus komt allen gezellig een filmpje kijken en tussendoor metal luisteren |
|
vraag mij wel af of er mensen zijn die het einde van de film halen met zulke drank prijzen Maar wel een leuk initiatief(kutwoord). Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Na een uur is de aandacht verslapt en let niemand meer op de film. Het idee is leuk maar ik ben bang dat het meer slap en zat ouwehoeren wordt dan daadwerkelijk een film kijken. |
|
Ach we zien wel Wordt sowieso gezellig en daar gaat hem om! |
|
Ik kom zeker even langs merlijn! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ja wordt druk zometeen! |
|
Hey Merlijn, goed bezig met je initiatieven! |
|
Zo dat was een super geslaagd avondje afgelopen zondag en dit gaan we zeker vaker doen, eerst een metaldocu/film en daarna gewoon een brute thriller, horror of iets anders! Data volgen binnenkort! |
|
doordat ik gebanned was dit helaas moeten missen, maar leuk initiatief, volgende keer kom ik ook even kijken Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Dit was overigens niet het geval Die Global Metal docu wist iedereens aandacht goed vast te houden en was supervet (had hem zelf ook nog niet gezien) en de film erna was van een dusdanig niveau dat het ouwehoeren juist van meerwaarde was |
|
Was leuk! |
|
wanneer is de volgende keer? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Waarschijnlijk zondag 15 mei, meer info volgt zsm |
Index / Concerten |