IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Bericht voor alle Primordial-fans...
Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 23-09-2002 15:31 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Aangezien de Generation Armageddon-tour helaas is afgelast zal Primordial voorlopig alleen het komende weekend te zien zijn in Nederland/Belgie dus laat deze kans niet aan je voorbij gaan!

Voor de zekerheid hier nog even de tourdata:

do 26.09 : Goudvishal in Arnhem
vr 27.09 : Baroeg in Rotterdam
za 28.09 : J.H. De Bogaard in Geel (Bel)
zo 29.09 : Simplon in Groningen

!!! THE SIGN IS ON !!!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-09-2002 15:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Nou, ik was toch al van plan om vrijdag naar de Baroeg te gaan, maar nu weet ik het helemaal zeker...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-09-2002 15:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

er zijn 2 identieke topics

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 23-09-2002 15:37 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 23 september 2002 15:36 schreef Snaack het volgende:
er zijn 2 identieke topics

Het lijkt een rage te worden

Maareh...wat voor muziek is primordial eigenlijk?

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-09-2002 15:37 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Die andere is al dicht.

(kan dat jou goedkeuring krijgen slechtheid?)

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-09-2002 15:44 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Aaaaaahhhhhh...., Primordial!

Ben d'r zeker bij in Simplon! Ben er nog niet geweest, sinds de verbouwing. Eigenlijk zou dat podium meer dance-georienteerd zijn, maar gelukkig niet helemaal dus.

Dear dirty delightful old drunken old days

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-09-2002 15:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 15:37 schreef Kramy het volgende:
(...) Maareh...wat voor muziek is primordial eigenlijk?

Primordial is een band uit Ierland. Het wordt omschreven als folk black metal, maar dan zonder instrumenten als fluit, keyboard en zo. De line-up bestaat 'gewoon' uit een zanger, 2 gitaristen, bas en drums.
Voor black metal begrippen is het rustige muziek.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-09-2002 15:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 15:37 schreef Lord Morgoth het volgende:
(kan dat jou goedkeuring krijgen slechtheid?)
Waarom vraag je dat? Natuurlijk moet er 1 dicht als er 2 identieke zijn. Zo'n aktie wordt in het geheel goedgekeurd, dus ook door mij.

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-09-2002 16:02 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

*a big thumbs up*

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 23-09-2002 16:24 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

ja.. zuipen in de goudvishal!

Heaven, once so proud, look as it comes down

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 23-09-2002 22:59 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

eerder in baroeg!

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Sassette
Usericon van Sassette
Posted 23-09-2002 23:03 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 23 september 2002 15:44 schreef Schaffelaer het volgende:
Aaaaaahhhhhh...., Primordial!

Ben d'r zeker bij in Simplon! Ben er nog niet geweest, sinds de verbouwing. Eigenlijk zou dat podium meer dance-georienteerd zijn, maar gelukkig niet helemaal dus.

Ik ben er ook vast wel bij zondag. Ben al wel geweest na de verbouwing en wat mij betreft is t zeker een verbetering Behalve de prijzen en t munten automaat

How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-09-2002 8:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Hoe laat beginnen ze in de goudvishal.

(alsin ik moet tot 21.00 werken en heeft het dan nog zin om te komen)

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 24-09-2002 9:35 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Mercenary begint in de Goudvishal om 20.45 dus heeft het zeker nog zin om te komen...

!!! THE SIGN IS ON !!!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com