|
Auteur: |
|
|
Nou, ik was toch al van plan om vrijdag naar de Baroeg te gaan, maar nu weet ik het helemaal zeker... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
er zijn 2 identieke topics |
|
quote: Het lijkt een rage te worden Maareh...wat voor muziek is primordial eigenlijk? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Die andere is al dicht. (kan dat jou goedkeuring krijgen slechtheid?) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Aaaaaahhhhhh...., Primordial! Ben d'r zeker bij in Simplon! Ben er nog niet geweest, sinds de verbouwing. Eigenlijk zou dat podium meer dance-georienteerd zijn, maar gelukkig niet helemaal dus. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Primordial is een band uit Ierland. Het wordt omschreven als folk black metal, maar dan zonder instrumenten als fluit, keyboard en zo. De line-up bestaat 'gewoon' uit een zanger, 2 gitaristen, bas en drums. Voor black metal begrippen is het rustige muziek. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Waarom vraag je dat? Natuurlijk moet er 1 dicht als er 2 identieke zijn. Zo'n aktie wordt in het geheel goedgekeurd, dus ook door mij. |
|
*a big thumbs up* Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ja.. zuipen in de goudvishal! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
eerder in baroeg! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Ik ben er ook vast wel bij zondag. Ben al wel geweest na de verbouwing en wat mij betreft is t zeker een verbetering Behalve de prijzen en t munten automaat How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Hoe laat beginnen ze in de goudvishal. (alsin ik moet tot 21.00 werken en heeft het dan nog zin om te komen) |
|
Mercenary begint in de Goudvishal om 20.45 dus heeft het zeker nog zin om te komen... !!! THE SIGN IS ON !!! |
Index / Concerten |