IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Wu-Tang Clan Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-04-2011 21:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

ODB's album heet Nigga please, dacht ik en hij heeft er totaal 2 gemaakt. Ik heb er een verzamelaer van.

Was er niet een Wu tang link met Gravediggaz?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 13-04-2011 21:35 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 13 april 2011 21:33 schreef Mutilator het volgende:

volgens mij bedoel je RZA.

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-04-2011 21:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Method Man had een leuk ploatje met Doomsday 2000 of zo

de rest vind ik leuk als slaapmiddel

signature

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-04-2011 21:37 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

De inbreng van method man op dat nummer van texas, hmmm. Dat vind ik dan weer niet zoveel aan. Maar dat ligt misschien meer aan het nummer zelf, matigjes.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-04-2011 21:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 21:35 schreef Black Jew het volgende:
volgens mij bedoel je RZA.

RZA was inderdaad lid van Gravediggaz.

En ODB heeft ook een album gemaakt dat Return to the 36 Chambers heet, Muti. Dat is volgens mij zelfs zijn bekendste plaat.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-04-2011 21:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Just maxin, lookin for hoes, y'know, relaxin
Met this redbone Jasmine, midtown Manhattan
Shot a verb, that tranked her nerves, calm words
Massaged the mentals, made her pussycat purr
Sweet Love you look miraculous, brown eyes passionate
High cheekboned, Tommy Girl cologne you smashin it
Jump in, take a spin, destination Staten
I have you home by ten, Shorty started laughin
She replied, "Street, you ever ride while you drive?"
I looked puzzled, and said, "Nah baby why?"
She pressed up, grabbed my dick, threw her dress up
Cocked her legs, cold fucked my head up
Now I'm deep in it, flyin past the speed limit
Out of control, still whippin it, steadily hittin it
Deep strokin, one hand on the wheel, blunt smokin
Lovin how it feel, Sweet Love you got me open, what?

[Cappadonna]
Love is love Love, love is love Love
Love is love Love, love is love Love
We connected like a train from the first ordeal
I stepped to her with the passion as I kept things real
but like, sex was on my mind like, cum was in my pants
I flashed my fronts on her, like if I had a chance
She said, "Ain't you Cappadonna from the Wu-Tang Clan?"
I said, "Yeah, mad gear plus the small white band
Sweet Love, I want your pussy can I be your man?
Stripped to the bare essentials let me fuck you if I can
Sweet Love, from your nipples to your pussy nub"
Sweet Love, love is Love, love is love Love

[Method Man]
It's a full moon, we in the bedroom, thoughts consumed
by the passion, slow jam tunes and body action
My finger's on the clit splashin, your pussy lips
got you spazzin, love juices, marinatin
in your satins, sexy ass, I get some like my old dad
I love my women bad, with just a little touch of class
Youse the Star by far, look at you Ma
Shake your thang-thang girlfriend, you SheShe Lefrea!
Whattup, went to beat it up, I'm not the one to eat it up
but the type to hit it raw dawg and seed it up
We talk without sayin nuttin, you told me if I came through
you'd gimme som'in, now we lockin ass
Pullin hair and talkin trash, how you like it
slow or fast? She said, "I like it when it last"
No doubt, you got the best trout there can be
Not an everyday, average, Chicken of the Sea, candidate for H.I.V.
You'd rather deal with monogamy
Queen to be held, Black Mahogany
You're bout to bust damnit, sugar walls comin down
Now you can't stand it, you've been touched
That's when I felt the blood rush
Gettin closer and closer with every thrust, take me there
Volcano's about to erupt, I love you much
"Watch these rap niggaz get all up in your guts"

signature

C. Christ
Usericon van C. Christ
Posted 13-04-2011 22:16 by C. Christ Wijzig reactieProfiel van C. ChristQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 21:33 schreef Mutilator het volgende:
ODB's album heet Nigga please, dacht ik en hij heeft er totaal 2 gemaakt. Ik heb er een verzamelaer van.

Die andere heet dus Return To The 36 Chambers (uit 1995).
Linkje: http://www.discogs.com/Ol-Dirty-Bastard-Return-To-The-36-Chambers-The-Dirty-Version/master/61996

C. Christ
Usericon van C. Christ
Posted 13-04-2011 22:19 by C. Christ Wijzig reactieProfiel van C. ChristQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 21:38 schreef BenKnuckles het volgende:
En ODB heeft ook een album gemaakt dat Return to the 36 Chambers heet, Muti. Dat is volgens mij zelfs zijn bekendste plaat.

Err.. BenKnuckles was me voor... Dan maar een aanvulling!
Voor die best off zit ook nog O.D.B.E.P. (tussen beide bovengenoemde platen in uitgebracht). Gotta love Discogs!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-04-2011 22:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ah dus dat was de naam van de eerste cd. Ik herinner me een welfare pasje op de cover, dat trok hij gewoon nog toen hij allang miljonair was

Zelf heb ik The definitive ODB story met een bonus dvdtje

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-04-2011 22:26]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 14-04-2011 5:58 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Check out my gravel pit!

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

De Tegenpartij
Posted 15-04-2011 21:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-03-2014 15:58 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

http://scluzay.com/

EZCLZIV introduces The Carmen Clandestine Experience, the world’s first private music service.

Its first release for private sale is The Wu – Once Upon A Time In Shaolin… a new double Wu-Tang album consisting of 31 new tracks exclusively recorded with the entire Wu-Tang Clan.

It includes special guest appearances by Bonnie Jo Mason, Redman, FC Barcelona soccer players and a unique tapestry of guest performers. The album was produced over a period of six years by Wu Tang producer Cilvaringz under the tutelage of The RZA.

The album encapsulates the Clan’s legendary dark funk and avant garde sound and is produced in the original Wu Tang style of the 90s. This is the first high-profile album never to be commercially released to the public and the first of its kind in the history of music.

The music is available for purchase and ownership by one individual only. It is presented in a hand carved nickel-silver box designed by the British Moroccan artist Yahya.

Lekker flippen op e-bay.

De Tegenpartij
Posted 27-03-2014 16:24 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wat is de link met die barcelona spelers dan?!?

De Tegenpartij
Posted 27-03-2014 16:25 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dubbelpost.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 27-03-2014 16:26]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-03-2014 8:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hopen dat die ene persoon de plaat even in een .rar gooit en online zet.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 28-03-2014 9:58 by adeia (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van adeiaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2014 8:59 schreef BenKnuckles het volgende:
Hopen dat die ene persoon de plaat even in een .rar gooit en online zet.

Ben benieuwd wat precies de voorwaarden zijn voor de aanschaf. Ik neem aan dat je geen distributierechten erbij krijgt en dat je dus alsnog alleen in huiselijke kring mag verspreiden. Aangezien er maar 1 iemand in het bezit is van het album zou het niet zoveel moeite zijn om erachter te komen wie het album heeft verspreid :p Zou mogelijk de eerste keer zijn dat iemand daarvoor veroordeeld is

Ik schat trouwens de kans dat het album van tevoren al ergens vandaan gelekt wordt groter in. Er staan vast wel ergens digitale versies op een harde schijf, kwestie van tijd.

Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2014 10:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Geniaal

Worden overigens eerst nog 'listening parties' georganiseerd, waar je (na ontdaan te zijn van opnameapparatuur) het album kan luisteren.

I wish I was a butterfly

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-03-2014 10:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

De launch party is op 1 april hoorde ik.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2014 10:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

I wish I was a butterfly

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-03-2014 11:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

April's Fool, toch?

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2014 11:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zie geen referentie aan die datum voorbij komen, maar goed. Zou goed kunnen natuurlijk. Lame.

I wish I was a butterfly

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-03-2014 12:08 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2014 11:52 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Lame.

Omdat je erin trapte zeker alle 1 april grappen zijn lame, al vond ik die van de ZM redactie om ZM een betaald forum te maken wel erg geslaagd.

Maar dit kan toch niet, een muzikant gaat toch niet voor 1 privé persoon iets maken. Live spelen, expressie, je ding doen voor een publiek, etc. Kanniewaarzijndit.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2014 12:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2014 12:08 schreef M. het volgende:
Omdat je erin trapte zeker alle 1 april grappen zijn lame, al vond ik die van de ZM redactie om ZM een betaald forum te maken wel erg geslaagd.

Maar dit kan toch niet, een muzikant gaat toch niet voor 1 privé persoon iets maken. Live spelen, expressie, je ding doen voor een publiek, etc. Kanniewaarzijndit.

Tuurlijk, ook daarom Maar vooral lame omdat ik het juist wel epic zou vinden als iemand zoiets flikt

I wish I was a butterfly

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-03-2014 12:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hahaha, W-T-C, hahaha

signature

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-03-2014 16:45 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com