IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Neurosis, 29 Juli, Effenaar Vorige pagina
Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 24-07-2011 23:08 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Ja, en de 5e ook. Ze speelden vorige week op Dour ook een nieuwe track. Ik kon niet meteen beoordelen hoe goed het was, maar het was duidelijk weer wat anders!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-07-2011 9:42 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Kaartje inmiddels ook besteld. Wordt de eerste keer Neurosis voor mij.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 27-07-2011 16:43 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 27-07-2011 17:00 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

ZIN IN!

You have time. You are doing fine.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 27-07-2011 20:52 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Je kan hier nog kaarten winnen voor Neurosis!

http://inlog.org/2011/07/26/win-2x2-tickets-for-neurosis-effenaar/

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-07-2011 21:47 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2011 17:00 schreef intothevoid het volgende:
ZIN IN!
+1

...

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 29-07-2011 0:01]

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 29-07-2011 1:52 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Hoe laat is het ongeveer afgelopen? Iemand een tijdschema? Ik kan alleen de aanvangstijd vinden.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 29-07-2011 10:45 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Zal wel rond 23.00-23.15 afgelopen zijn denk ik. Onze auto zit vol, sorry.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-07-2011 10:49 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Helaarsch afwezig.. Teveel grote uitgave in het vooruitzicht.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 29-07-2011 10:56 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

quote:
Op 29 juli 2011 10:49 schreef Staalman het volgende:
Helaarsch afwezig.. Teveel grote uitgave in het vooruitzicht.

Haha, ik voel hem! Voor beide bands wordt dit een dure trip langs de merchtafels ben ik bang

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-07-2011 11:00 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2011 10:56 schreef Retardo het volgende:
Haha, ik voel hem! Voor beide bands wordt dit een dure trip langs de merchtafels ben ik bang

Heb Neurosis gelukkig al gezien en toen al 2 mooie shirts meegenomen..

Veel plezier!

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 29-07-2011 11:06 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 29 juli 2011 10:45 schreef intothevoid het volgende:

En de kofferbak? :')

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 29-07-2011 11:21 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Bokaj, er is nog wel plek voor je.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 29-07-2011 11:23]

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 29-07-2011 15:02 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2011 10:45 schreef intothevoid het volgende:
Zoiets dacht ik ook al.

EN YUUUUUUUUUUUUUU!

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 30-07-2011 12:49 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Was best vet weer, vooral het begin van de set tot aan het eerste nieuwe nummer (wat veelbelovend klonk) daarna kakte het voor mijn gevoel iets in om tegen het einde weer de goede kant op te gaan.

Lekker druk ook, jammer dat er bijna geen Neurosis merch meer was.

Ufomammut vond ik trouwens flink tegenvallen dit keer, erg rommelig.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 30-07-2011 13:19 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Abnormaal, wat een feest weer. Ufomammut viel inderdaad wat tegen, ook dankzij de lange pauzes en technische mankementen, maar fuck damn, Neurosis, wat een heldenwerk...
Nieuwe nummers klonken veelbelovend, met doedelzakken en strijkers.

Goed verwoest nu wel, oneindig veel jointjes en whisky na afloop bovenop de shitload aan Palmpjes in de Effenaar.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-07-2011 2:05 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik heb alleen de laatste 20 minuten van Ufomammut gezien, helaas. Ik vond het wel ok. Neurosis was ook goed. 2 nieuwe nummers waren lekker, maar hadden ook wel wat voorspelbaars, ik ging er makelijk in mee, op het orgeltje in het eerste nieuwe nummer na. A season in the sky Minpunt: mensen die door intro's heen ouwehoeren en het missen van panzerke.

Wel hard kapot nu.

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 31-07-2011 2:17 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Van Ufomammut had ik veel meer verwacht. Klinken op cd zwaarder dan live :S Slecht gitaargeluid en niet al te strakke drummer. Ik vond het maar matig.

Neurosis' geluid was aan het begin wat zacht en de gitaren waren wat zacht in de mix. Locust Star klonk daarom niet zo destructief als het zou moeten. Later was het geluid weer dik in orde zodat alles weer goed uit de verf kwam. Hoogtepunten waren End of the Harvest, At The End of The Road en Through Silver and Blood. Ik raak trouwens met elk concert meer onder de indruk van de toetsenist. Wat een bepalende factor voor het geluid, supergave dingen doet die gast.

Neurosis blijft gewoon een van de beste livebands die ik ken. Ze zorgen altijd voor een intense sfeer en maken er nooit een haastklus van.

quote:
Op 31 juli 2011 2:05 schreef bokaj het volgende:
Minpunt: mensen die door intro's heen ouwehoeren

Dat. Kut-brabo's...

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-07-2011 2:41 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2011 2:17 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Ik raak trouwens met elk concert meer onder de indruk van de toetsenist. Wat een bepalende factor voor het geluid, supergave dingen doet die gast.
tussen de nummers door ook.

Maar jammer van de
quote:
Kut-brabo's

quote:
Neurosis blijft gewoon een van de beste livebands die ik ken. Ze zorgen altijd voor een intense sfeer en maken er nooit een haastklus van.
Ik heb ze nu 3 keer gezien en elke keer was ik in de ban.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com