|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik ook, hoewel ik geen fan ben. Hopelijk PDM style met diepgang. |
|
Big woppin' woohoo ... |
|
Ik ben ook zeer benieuwd wat het wordt! Gevarieerder (zoals La Grande Danse Macabre) of een tweede Panzer Division? |
|
Yeah..... Heb zojuist trouwens de teksten van Panzer Division Marduk gevonden |
|
ben benieuwd!! rauze godverdomme! |
|
quote: Die teksten staan ook in de boekjes van Infernal Eternal en BlackCrowned (volgens mij zijn alle 8 nummers wel vertegenwoordigd op die cd's). |
|
Er is eigenlijk maar één Marduk-plaat die mij kan boeien en dat is "Heaven shall burn... When we are gathered". Al de rest vind ik een beetje teveel van het goeie. Ze willen naar mijn idee gewoon snel spelen omwille van het snel spelen. Extreem zijn ze al eeuwen niet meer en duister kon je die laatste plaat ook niet echt noemen. Waarom dan verdergaan is de vraag die bij mij opkomt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: jah...maar die heb ik niet |
|
marduk... |
|
quote: Inderdaad! Beetje erg suf! De enige goed platen van ze zijn de eerste twee! |
|
Alweer een plaat? Hoi-hiep. |
|
ik ben erg benieuwd, la grande dance macabre viel bij mij tegen. maarja pdm kunnen ze toch niet overtreffen ik hoop dat ze of een 2e pdm of wat meer oudere stijl hebben gemaakt. |
|
Hmmm...ik hoop op een goeie kruisbestuiving tussen Heaven shall burn... en La Grande Danse Macabre,...vond ik best wel een vette schijf. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ben benieuwd. Het liefst in de stijl van opus nocturne Immortal Pride |
|
Eigenlijk is Marduk gewoon suf, net als Dark Funeral |
|
Marduk is klaar met opnames nieuwe cd. nou,nou, 1 hele zondagmiddag (hoe true) opnemen en... KLAAR. ff wat punkriffjes in een sneller jasje steken en er een hele slechte zanger op loslaten en... klaar. 'k vond alleen those of the unlight boeiend, maar toen was marduk ook nog wat meer "death". marduk interesseerd me geen ruk (maar wel lekker om over te zeiken, let. & fig.) Oud Vuil. |
|
quote: ha, figuurlijk? daar hou ik je aan. Hierbij verklaar ik dat als Wim over marduk gaat zeiken bij het eerste de beste optreden ik zijn intree en al zijn drankjes van die avond voor mijn rekening neem. (niet de eventuele ziekenhuisrekening). Ook draag ik dan voor de rest van mijn leven een judgement day t-shirt. ik hoop dat iemand anders een videocamera mee neemt. |
|
quote:Die 's al behoorlijk black toch? Ik dacht dat 'Dark Endless' meer death metal georienteerd was, maar die heb ik nooit gehoord. 'Those of the Unlight' is wel te doen ja, 'boeiend' is alweer te veel eer . |
|
lol@attila!!! gelukkig kom ik niet vaak meer op die koncerten waar bijna altijd wel een marduk of dark funeral tussen zit. Oud Vuil. |
|
quote: jammer. nu had je de kans op levenslange reclame. (maar als ik ooit een shirt van jullie te pakken krijg zal ik het regelmatig dragen!, ook bij een eventueel marduk concert) |
|
we zijn bezig met shirts, dus dat komt wel goed, attila. en dwaal, die eerste ken ik ook niet. die tweede is al wel black, maar met redelijk veel death invloeden, vond 'em toen wel leuk, heb daarna dat ding erna nog gekocht, opus nocturne ofzo, maar waarom??? Oud Vuil. |
|
Feliciteer ze even van mij. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hopelijk in de stijl als op PDM (gewoon snel beuken is ook wel tof af en toe), maar dat zal wel niet. |
|
waar staat pdm voor? Oud Vuil. |
|
quote: Helemaal mee eens moet wel heel wat veranderen wil ik deze nieuwe cd interessant gaan vinden |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |