|
Auteur: |
|
|
At war with Satan heb ik al zien liggen idd. |
|
da klopt..."black metal" ook |
|
black metal heb ik gisteren gekocht maar dat was een versie uit '92... Je moeder. |
|
KJa ik hebf de rereleases van at warr witht satan en welciemome to hell. Ik moet nog black metal f als rerlease kopen Ik, Wil Schuurman |
|
weer wez'n zoep'n? kmoet em nog steeds luisteren eigelijk, ben totaal niet bekend met venom (was eigenlijk koopje op de gok, 7 euro is nix ) Je moeder. |
|
quote: geen extra nr's toch, als het een nice price ceedee is, heb ik 'em ook. Oud Vuil. |
|
welkom to hell .blackmetal en at war with satan zijn opnieuw uitgebracht met extra bonus nummers.de andere cd,s van venom zullen ook als re-releases uitgebracht worden maar zonder bonussen welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
hebben alle jongeren de kans om in te halen wat ze hebben gemist. de eerste drie van venom zijn metal geschiedenis. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-05-2002 13:01] |
|
wel geinig, zo slecht Je moeder. |
|
quote: ^%*&(&^*%&%^$ karnivoor&*&%&^^$#$%$# (=onvertaalbare krachtterm) |
|
das positief hoor Je moeder. |
|
quote: o, dan blijf ik lid van de "Den Heerschers-fanclub" |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |