|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ken er zelf (te) weinig, maar dit klinkt erg tof! |
|
Ik luister zelf graag naar Amon Düül II [Dit bericht is gewijzigd door Lothar op 17-04-2011 17:06] |
|
Hier ga ik eens induiken. Iron Claw klinkt vet! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: de krautrock van Amon Düül II is ook gaaf ja. Ben wat dat betreft nog meer van Faust en Brainticket. |
|
Jacula is the shit. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Met beste Hammondsolo ooit |
|
Dit topic eens goed in de gaten houden! Liefhebbers van Amon Duul II, check Silvester Anfang II (ik weet eindelijk waar dat 'II' op slaat/vandaan komt ). Een Belgische 'funeral' folkband die daar zwaar door beïnvloed zegt te zijn. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Niet zo heel obscuur volgens mij, maar wel supervet! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Lekker energiek |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
|
|
quote: WAT VET! quote: 10 miljoen miljard punten voor de naam van het nummer! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Buffalo ja, goeie. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
eat some cake, smoke some dope and maybe some more... |
|
Leuk topic! Aantal namen die me te binnen schieten zijn power of zeus, bloodrock, icecross, jerusalem, sir lord baltimore, bang, czar, samurai, t2. Er is zoveel te ontdekken uit die periode. |
|
|
|
|
lekkerrr! |
|
opeth iemand... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 26-02-2013 21:24] |
|
|
|
Nog maar een stones cover dan: |
|
|
Doet wel aan Boris denken dit nummer. Van de Those Shocking Shaking Days: Indonesian Hard, Psychedelic, Progressive Rock and Funk 1970-1978 compilatie. Tip wel. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 17-01-2012 0:11] |
|
Hoppa! |
|
quote: JA! Wat een band was dat, en Nederlands! Wat favorieten die te binnen schieten: Veel te algemeen topic, eigenlijk. You have time. You are doing fine. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |