|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hmz, wat voor messen preceis ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
de hema verkoopt brood- en keuken messen |
|
ROFLMAO!!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
|
|
Survivalshops. |
|
Bij de Xenos verkopen ze voor 45 cent best mooie en goede aardappelschilmesjes! |
|
Asje |
|
Een zichzelf repekterende DHZ-winkel moet je ook aan kapmessen kunnen helpen. Ik heb nog een zeis staan geloof ik, mail me maar als je intresse hebt. |
|
quote: Altijd handig om achter de hand te hebben!!!! |
|
quote:Die is natuurlijk om de woestenij die onze tuin heet te doorploegen. |
|
ik heb nog een hele grote kist vol met messe. Kun je hebben, het zijn keukenmessen en zo bot als de tering...zelfs al wil je iets steken/snijden, dat lukt echt niet meer. Met een lepel zul je meer succes hebben. luuuuuuv is in the air......... |
|
En nu graag weer even serieus. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
www.ka-bar.com Deze heb ik zelf een heel fijn mes, lekker groot, redelijk zwaar, ligt goed in de hand. Is het USMC mes (united states marine corpse) wordt gebruikt sinds de 2e wereld oorlog en is zo goed bevallen dat ze tot het heden nog steeds gebruiken |
|
Every man and every woman is a star. Every number is infinite; there is no difference. |
|
mmmm messen zeer gevaarlijk spul heb een keer tijdens aardappel schillen me halve duim er afgehakt maar ja ik zou ze maar bij de bijekorf halen daar zijn ze het beste voor die prijs vind ik het type niet lullen maar metal luisteren |
|
quote: Als je aardappels gaat schillen kun je ook beter een AARDAPPELSCHILMESJE gebruiken dan een samurai-zwaard. Every man and every woman is a star. Every number is infinite; there is no difference. |
|
quote: sorry zag het verschil niet zijn ook bijna even groot het type niet lullen maar metal luisteren |
|
Ik vind deze wel ok.. (bijna een halve meter lang!) maarja, voor die $17 (ebay) zal de kwaliteit wel ver te zoeken zijn.. |
|
Hadden jullie het nog niet gehoord ofzo!? ON TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!! En lezen voordat je gaat posten! Die grappen zijn godverdomme al 20 keer gemakat in 16 posts! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: mooi mesje hoor handig voor het snijen van een appel als je aan het einde er teminste nog wat van over houd het type niet lullen maar metal luisteren |
|
Count: Ik denk dat het zou helpen als je min of meer aangeeft naar wat voor soort messen je op zoek bent.. Iemand die een topic opent met de mededeling 'ik zoek metalcd's' komt immers ook niet snel verder.. |
|
kut mes, zo nep en slecht, het straalt er gewoon van af. Koop dan wat goeds en degelijks zoals dit: (heb ik dus ) |
|
quote: en hoe duur was did mesje het type niet lullen maar metal luisteren |
|
damn ik zocht min of meer naar internet sites van winkels die die dingen verkoopte !! en neh ik zoek geen aardappel schil mesjes oke. ik verzamel die dingen ik ben dus op zoek naar mooie en groote messen/dolken/zwaarden en graag sites fear me! why?..just do it! |
|
quote: ik heb er 90 euro voor betaald in zuid frankrijk |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |