IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Winkels....? Volgende pagina
Shadow_wing
Usericon van Shadow_wing
Posted 05-05-2002 20:48 by Shadow_wing Wijzig reactieProfiel van Shadow_wingQuote dit bericht

haj pplz
weet hier iemand misschien waar er leuke gothic/metal enz. winkels in eindhove/tillburg zijn?
uitgezonderd de malle heks en de Switch.

B**B
~Mp~
Rayn


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-05-2002 20:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Tommy in Tilburg. Zit vlak bij het station.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-05-2002 10:46 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Je hebt in Ehv nog wel zo'n heel klein winkeltje helemaal aan t eind van de kleine berg waar ze wat metal kleren / spikes e.d. verkopen... geen idee hoe ie heet en wat t adres precies is, weet wel dat je er zo voorbijloopt omdat t zo klein is


Zenial


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-05-2002 12:40 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 5 mei 2002 20:57 schreef attila_de_hun het volgende:
Tommy in Tilburg. Zit vlak bij het station.


Tommy ruled inderdaad. En anders kun je Superfly proberen, stevige weide broeken, wel erg duur.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 06-05-2002 13:02 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2002 10:46 schreef Zenial het volgende:
Je hebt in Ehv nog wel zo'n heel klein winkeltje helemaal aan t eind van de kleine berg waar ze wat metal kleren / spikes e.d. verkopen... geen idee hoe ie heet en wat t adres precies is, weet wel dat je er zo voorbijloopt omdat t zo klein is


das de switch dacht ik.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-05-2002 13:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

bestaat dat ene tweedehands winkeltje in tilburg nog?


~{VøøDøø}~
HATE FUCK FIGHT KILL
Usericon van ~{VøøDøø}~
Posted 10-05-2002 14:11 by ~{VøøDøø}~ Wijzig reactieProfiel van ~{VøøDøø}~Quote dit berichthttp://www.cu2.nl/nirvanametalz

quote:
Op 6 mei 2002 13:02 schreef attila_de_hun het volgende:
bestaat dat ene tweedehands winkeltje in tilburg nog?


welk 2ehands winkeltje?


Only dead fish swim with the stream


~{VøøDøø}~
HATE FUCK FIGHT KILL
Usericon van ~{VøøDøø}~
Posted 10-05-2002 14:12 by ~{VøøDøø}~ Wijzig reactieProfiel van ~{VøøDøø}~Quote dit berichthttp://www.cu2.nl/nirvanametalz

quote:
Op 6 mei 2002 12:40 schreef SQT het volgende:
Tommy ruled inderdaad. En anders kun je Superfly proberen, stevige weide broeken, wel erg duur.


waar zit die precies?


Only dead fish swim with the stream


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-05-2002 14:26 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Helaas. Ik zit ook in Ehv. dus...
Utrecht zitten er een paar die ik weet maar ik ben niet echt bekend met de straten. Ben er bij toeval langs gelopen.
A'dam dan maar?


Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 10-05-2002 14:37 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

in Utrecht weet ik alleen de Sisha te vinden, en Netjes... en een of ander winkeltje op de oude gracht

zijn er nog meer in Utrecht?


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-05-2002 15:33 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Om hier even op aan te sluiten. Ik ben op zoek naar 1 spike. En de Dump 2000 is pleitos. Zijn er nog andere winkels in Utreg die die dingen verpatsen?



Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 10-05-2002 15:33 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Nee, voor cd's de White Noise nog maar meer niet. En over Netjes: neem het filiaal in de steenstraat, daar is meeste gothic kleding van de 4 filialen. Jammer dat ik altijd op in die op servetsraat of donkerstraat moet werken, waar heel weinig leuke kleren hangen
edit- reactie op Aroussa

[Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 10-05-2002 15:34]


MuayThaigerrr!!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-05-2002 15:35 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Cool werk je bij Netjes? Dan ken je Anita wel?



Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 10-05-2002 15:37 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ik werk er pas net hoor, en ik zal haar vast kennen, alleen niet van naam. Hoe ziet ze er uit? (dan ga ik morgen wel ff goed kijken of ik haar zie)


MuayThaigerrr!!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-05-2002 15:39 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ze is een beetje mollig, met een zwarte jas (!) en een zwarte pony. Hmm, moeilijk beschrijven. Ze had eerst altijd dreadlocks, maar nu is het vrij kort geloof ik.



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 10-05-2002 15:41 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Niet slowchatten graag


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 10-05-2002 15:42 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Hm, ik kan me nu niemand voor de geest halen die er zo uitziet.. Ik zal morgen wel opletten, hoewel ik het grootste deel van de tijd dood achter de kassa ga zitten hehe
edit-sorry voor de slowchat, ik typte dit voordat ik suzanne's post las

[Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 10-05-2002 15:44]


MuayThaigerrr!!


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 10-05-2002 15:52 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Als je in Tilburg voorbij Tommy loopt heb je in dezelfde straat ook nog Sounds. Heeft volgens mij meer metal-cd's dan Tommy.

Verder is de State off Art Metal Shop in Nijmegen (vlakbij station Dukenburg) een hele goeie zaak, heeeeeel veeeeel Gothic kleding op de onderverdieping.


Drink met matuh............., nooit alleen.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 10-05-2002 16:15 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

De HOS in den bosch... goeie platen


Ik, Wil Schuurman


Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 11-05-2002 0:21 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 15:33 schreef Vargen666 het volgende:
Om hier even op aan te sluiten. Ik ben op zoek naar 1 spike. En de Dump 2000 is pleitos. Zijn er nog andere winkels in Utreg die die dingen verpatsen?


Misschien de Dump op de Amsterdamse Straatweg..


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 11-05-2002 0:28 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

In Eindhoven heb je geen winkels die zich voornamelijk bezighouden met gothic.

Die winkel aan het einde van de kleine berg is waarschijnlijk "hannibal", maar daar hebben ze meer Metalkleding/bands shirts.

Ook kan je eens een kijkje nemen in de Britain...das langs de RAM BAM...lijkt op het eerste gezicht op een skate/hiphop winkel, maar achteraan hebben ze ook bandsshirts. Hoog large-gehalte daar.

Maar verder met gothic...ik woon er al 10 jaar en ben nog niet echt zoiets tegengekomen.

Alleen een leer en lak-kledingwinkel in EHV tegenover Eppo ongeveer. Misschien vind je daar iets


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-05-2002 1:17 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 11 mei 2002 0:21 schreef Aroussa het volgende:
Misschien de Dump op de Amsterdamse Straatweg..
Hmm, volgens mij is dat ver van het centrum vandaan...



Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 11-05-2002 9:14 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ik zag gisteren op de Oude Gracht een gast met zo'n sieradenkraampje die wat spikes verkocht, alleen zijn het er maar weinig en ik weet niet of het goede kwaliteit is. Misschien kun je het daar gewoon even proberen.


MuayThaigerrr!!


Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 12-05-2002 22:15 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2002 1:17 schreef Vargen666 het volgende:
Hmm, volgens mij is dat ver van het centrum vandaan...


neuh valt mee, is zegmaar erhm... nouja bij't station en dan nog een stuk doorfietsen

(snapje... )


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-05-2002 11:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

JE hebt toch ook zo'n metalcd winkeltje in Arnhem??

In zwolle heb je de visions persoonlijk vind ik er weinig aan maar je kan er jurken, shirts, piercings en ander prullerij kopen. ook heb je daar de hobbit (ofzoiets) die van die fantasy prullerij verkoopt.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Stultus
is terug (vandaag althans)
Usericon van Stultus
Posted 14-05-2002 16:04 by Stultus Wijzig reactieProfiel van StultusQuote dit bericht

Die winkel in Arnhem heet Dollhouse en daar hebben ze wel een ruim aanbod. Helaas kan ik in het labyrint der Arnhemse straten de winkel nooit vinden. In dezelfde straat trouwens vision ofzo, waar ze vooral tshirts verkopen. State off art in Nijmegen-dukenburg is inderdaad wel aan te raden, best grote winkel.


BROODJE POEP!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen