|
Auteur: |
|
|
quote: "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik kan het me bij sommige zaken wel voorstellen dat bijv. een bevolkingsgroep genoegdoening wil. Mensen willen soms graag een spijtbetuiging horen, en dat vind ik wel terecht, zelfs als is iets lang geleden. Dat ze geld willen, wanneer er iets 100 jaar geleden is gebeurd,dat snap ik ook niet helemaal. BROODJE POEP! |
|
geheel mee eens Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: Waarom reageer je alleen als een topic over duitsers gaat? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Helemaal mee eens. Dat gezeik moet maar eens afgelopen zijn |
|
quote: omdat ik dan betrokken ben Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
als je een 'jood' wat aandoet wordt gelijk de tweede wereldoorlog in beknopte versie uitgelegd... ook in palestina (ik erken israël niet meer als staat) is dit het geval, weg met de palestijnen, wij gaan hier wonen want na de oorlog zijn we zo zielig dat het wel mag Je moeder. |
|
quote: niet meer dan ik Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: nee idd, maar jij bent ook niet zo'n anti-jood als ik Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: ja, en bij negers beginnen ze dan gelijk ovewr slavernij enonderdrukking etc. Iedere neger in amerika mag dansen van vreugde dat ze in de US wonen en niet in een of andere afrikaans land.(maar goed, slavernij was inderdaad erg slecht maar het is voorbij) |
|
quote: waarom anti-jood |
|
je hebt verleden en verleden. Nazi's ----> dikke 50 jaar Vikingen---> uhm, 500 jaar ongeveer |
|
die gast kent vast geen eens joden dus lama... |
|
quote: ik en mijn generatie ---> 20-35 jaar veel van mijn generatie --> schelden op duiters ik vind dat dus grote onzin. Veel van dat schelden komt nog steeds door de tweede wereldoorlog. |
|
quote: die ik persoonlijk ken zijn cool maar de rest Je moeder. |
|
Idd, voorbij is voorbij, zou ik ook zeggen, maar de praktijk leert ons anders.. Als je weet dat er uit enquetes blijkt dat er nog steeds (vooral door jongeren) duitsers worden afgeschilderd als machtlustige, luidruchtige kuilenpikkers, dan weet je ook dat het nog lang niet over is..ik zou zeggen: doe er wat aan, en vooral bij de jonmgeren Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
dat heb ik ook bij fransen en alsk dat van duitsers denk, denk ik echt niet aan de oorlog hoor maar das mijn mening... Je moeder. |
Index / Algemeen |