|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op Dinsdag 5 juli as zal Anvil een eenmalige NL show geven in The Rock Temple te Kerkrade. Tickets gaan € 21,- in de voorverkoop kosten, aanvang is 20.00uur. Meer info: www.therocktemple.nl |
|
Ow jammer, las ff "Avril". What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: dat zijn ze wel gewend.. |
|
quote: Anvil of de toko in Kerkrade Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Allebei, alleen heeft Anvil nog een betere periode achter de rug gehad. Afgelopen jaar op Bospop gezien. Was wel vaak genoeg voor me. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: +1 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik ga Anvil wel supporten. Na de film te zien verdienen ze dat wel. Heb ze tot nu toe alleen op festivals gezien. En de rock temple is een heel tof zaaltje. |
|
21 euro? Haha, die film heeft ze zeker niet verkeerd gedaan. Paar jaar terug nog in de Gloppe voor €5,- |
|
quote: Euh, met alle respect, en niet lullig bedoeld, maar hoezo " verdienen ze dat wel "? Boeiender |
|
Anvil heeft het alleen aan zichzelf te danken dat het een kutband is! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nounou. Niks mis met Anvil, barbaren! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"Kutband" vind ik net een stapje te ver, maar ik snap het speciale er ook niet bepaald aan. Aardige band die wat aardige liedjes heeft gemaakt in het verleden, maar gewoon domweg niet goed genoeg om met de concurrentie mee te kunnen komen en daardoor (terecht) ook niet doorgebroken. Kun je nog zo hard werken en nog zo sympathiek zijn; als je materiaal ondermaats is kom je er gewoon niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hou toch op, alleen de eerste twee platen zijn leuk.. rest is overbodig genoeg! Aardige jongens, leuke docu... maar muziek is 13x niks. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik wacht met smart op Juggernaut of Justice, This is Thirteen is een vet ploatje hoor. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Kijk, dat valt me dan weer mee van je. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja? Sta ik weer wat hoger in aanzien nu? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Torenhoog. Heldenniveau. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Heldenniveau bij jou is net zo hoog als Hitler Joden inschat toch? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Dat niet. Maar wel toevallig dat je over een held van mij begint. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Joden is meervoud. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Omdat ze het niet opgeven, kijk of je de muziek wel of niet wat vind dat is persoonlijk. Ik vind het altijd zo belachelijk als je 2 bands hebt die even goed zijn. En omdat eentje 10 jaar niks heeft gedaan trekken ze een volle zaal. Terwijl de ander in principe harder werkt. |
|
Tel er maar op dat het druk zal worden. Deze band is volgens mij nog steeds polulair na die docu. [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 19-04-2011 23:39] |
|
Het is ze van harte gegunt wat mij betrefd Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Jij snapt de helft van de internets niet. Guitig. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ja, en? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |