|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Zeg Henox, heb je al de kans gehad om onze narigheid van commentaar te voorzien? If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Bijna af! Druk gehad, maar ik maak het snel in orde. Zal overigens meteen een van mijn laatste reviews zijn, want ik stop met reviewen. Chronisch gebrek aan tijd, helaas. Kikadewado |
|
Jammer. |
|
quote: Pfff, wat een bevalling! Maar het is gelukt. Ik heb mijn gal gespuugd. Alleen wat heb ik moeten zoeken naar de juiste cover zeg. Maar ook dat is uiteindelijk gelukt. Hopelijk staat mijn review binnen enkele dagen op de fp. Cool werk gasten. Kikadewado |
|
Jullie hebben trouwens een aardige review gekregen van Lordsofmetal. Kikadewado |
|
LoM zijn ook serieus incompetente prutsers. Zeker op BM gebied. Dan doet ZM het nog heel aardig. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wellicht, maar het gaat hier natuurlijk wel om muziek waar je echt een liefhebber voor moet zijn. Die gast was duidelijk geen liefhebber. De waardering is er dan ook niet. Tja, kwestie van smaak. Kikadewado |
|
Natuurlijk. Maar als reviewer moet je je daar toch wat overheen kunnen zetten. En als je echt niets met een genre kan omdat je er niet mee bekend bent of het zo totaal jouw ding niet is, moet je het doorspelen naar een collega of een beschrijvend verhaal houden zonder waardeoordelen en wellicht afzien van becijfering. Ik heb bij deze recensie een beetje het idee dat hij de CD hoogstens eenmaal vijf minuten heeft aangehad en de release dus helemaal geen, eerlijke, kans heeft gegeven. En dat is voor alle partijen kudt. Voor jezelf want je hebt de pest in je (vrijwilligers)werk, voor band en label die totaal geen waardering of eerlijke kans zien voor hun werk en geld, voor de lezer die nu nog niets weet en voor LoM; immers, de laatsgenoemde partij neem ik, en wellicht anderen met mij, nu nog minder serieus, en ik kan mij voorstellen dat dergelijk recenseerwerk hun geen extra promo's e.d. oplevert. Nou heb ik gisteren even doorgeklickt en ik heb het idee dat het redactielid in kwestie überhaupt eigenlijk niet zoveel met het genre heeft. Meerdere aardige tot goed bands die buiten de paden van zijn, voorspelbare, cliche zaaddood, alltimefavoriteTop10 treden krijgen een slechte tot matige beoordeling (Liturgy, IC Rex, Blood of the Black Owl, zelfs de meest recente Gorgoroth(!)). Andere die door velen voor hem al de hemel in zijn geprezen (A Forest of Stars, DSO) krijgen natuurlijk wel de lovende superlatieven over zich uitgestort. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tja, ik kan je eigenlijk alleen maar heel erg gelijk geven. Ik zat nog te denken aan een tekort aan redactieleden, maar dan nog. Je kan dan inderdaad een beschrijving geven. Hoe denkt de band hier trouwens over? Kikadewado |
|
Ach, we vinden het natuurlijk leuk als we goede reviews krijgen (Terrorizer heeft nota bene een positieve recentie geschreven voor deze maand), maar we liggen er totaal niet wakker van als iemand die sowieso geen feeling met het genre heeft een slechte recentie schrijft. We kunnen het natuurlijk ook gooien op "geen betere publiciteit dan slechte publiciteit", maar voor de rest: don't care. Alleen dat het saai zou zijn vind ik totale bullshit. En waarom er dan ook nog een clip wordt toegevoegd... Het valt me op dat het wel vaker voorkomt: recensent snapt een genre niet DUS is het een slecht album. Ik ben het wel met Kwelgeest eens: als je het niks vindt, speel het dan lekker door naar een collega die het beter kan waarderen. [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 08-06-2011 7:46] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: mailtje naar mij of label had je veel zoekwerk bespaart If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Gave recensie. Een heel stuk uitgebreider dan de LoM concullega. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Bedankt! Leuk om te horen. Ook fijn om te weten dat ik geen klinklare onzin heb geschreven. Kikadewado |
|
Nee zeker niet. En wou je ook nog een interview doen ofzo? If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Ja, zeker! Ik zit alleen met het punt dat ik mijn werkzaamheden voor ZM aan het afronden ben. Ik stop er helaas mee. Mijn prioriteit ligt eerlijk gezegd bij het wegwerken van de nog liggende promo's, maar daarna zou ik graag wat willen opzetten. Mocht je het bezwaarlijk vinden om op een later moment wat te doen, dan hoor ik dat graag. Dan moet ik gewoon wat eerder tijd vrijmaken. Kikadewado |
|
Geen bezwaar. Ook niet als het er helemaal niet van komt. Ik wilde het gewoon even weten. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Uhm, ok. Ik neem tzt contact op. Neem ik rechtstreeks contact op met jou of doe ik dat via Devotional? Kikadewado |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/19194/Hell-Icon-Odium-Irae-Involumentum-Me-Te-Conscientiae-Stimulant-Maleficiorum.html ik heb 'm verder niet gevonden op de frontpage. Stuur maar naar mij: hellfirenemesis[at]gmail[punt]com If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Is goed! Kikadewado |
|
TERRORIZER deze maand: goede review van HELL ICON 4(5)..morgen ff een scan |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |