IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Assjack (Country punk metal)
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-04-2011 11:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

diggin

kent iemad dit?

signature

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 19-04-2011 12:00 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ja, vet. Self-titled plaat uit 2009 is best ok, maar wat ze met Hank III doen is veel beter. Live ook een feestje.

You have time. You are doing fine.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-04-2011 12:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

geloof ik vrij

met Hank erbij klinkt eht prima

was die ook niet bij GG Alin Somtijds?

signature

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 19-04-2011 12:13 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Weet ik niet, was in ieder geval wel een inspiratiebron voor hem. P.F.F. is ook een tribute aan G.G. Allin.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-04-2011 12:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

es opsnorren dan maar

signature

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 19-04-2011 12:19 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Hier:

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-04-2011 12:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dikke fun!

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2011 21:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 10-05-2011 12:08 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Supermooi nummer.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 10-05-2011 13:40 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

HANK III is geniaal, maar ASSJACK is de meest debiele rommel die ik ooit gehoord heb... wat een bagger!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 10-05-2011 20:15 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 13:40 schreef irritante klootzak het volgende:
HANK III is geniaal, maar ASSJACK is de meest debiele rommel die ik ooit gehoord heb... wat een bagger!

Quoted for truth

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com