IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 15/10 We Butter The Bread With Butter + Haribo Macht Kinder Froh @ de Pit, Terneuzen
emillio
Usericon van emillio
Posted 20-04-2011 17:36 by emillio Wijzig reactieProfiel van emillioQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/MusketeerOfDeath

SAT. 15-10-2011 @ De Pit - Terneuzen (NL):

WE BUTTER THE BREAD WITH BUTTER
D - Nusery-Deathcore mixed with a strong dose of electronica and satire.
Influenced by Carnifex, Waking the Cadaver, Annotations of an Autopsy and Job for a Cowboy

HARIBO MACHT KINDER FROH
NL - Metalcore combined with techno samples and dance-beats.

SCARRED BY BEAUTY
DK – Refreshing mix of noise rock, metal and hardcore that bulldozes between melodic beauty and heavy chaos. w/ Jonathan Albrechtsen (ex Hatesphere-singer)

AARON’S AGONY
I – post-hardcore/screamo

DOORS: 20:00 - 1st BAND: 21:00
ENTRANCE: € 5,-
Reservations here

DRAUGHT-BEER: € 1,50
BEUGELS: € 2,20

Crime-scene:
De Pit
Korte Kerkstraat 28
4531 CL TERNEUZEN
THE NETHERLANDS
20 km north of Zelzate (BE)

[Dit bericht is gewijzigd door emillio op 05-10-2011 20:16]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-04-2011 18:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-04-2011 19:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zo keihard afwezig. Ik heb We Butter The Bread With Butter twee minuten aanschouwd live en dat was verschrikkelijk. Daarnaast moet het wel de slechtste bandnaam OOIT zijn.

Support heeft het wel goed voor elkaar dat ze meedoen aan die tour. Ik pas.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

emillio
Usericon van emillio
Posted 05-10-2011 20:15 by emillio Wijzig reactieProfiel van emillioQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/MusketeerOfDeath

Added to the bill:

SCARRED BY BEAUTY
DK – Refreshing mix of noise rock, metal and hardcore that bulldozes between melodic beauty and heavy chaos. w/ Jonathan Albrechtsen (ex Hatesphere-singer)
AARON’S AGONY
I – post-hardcore/screamo

Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 06-10-2011 0:36 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 20 april 2011 19:12 schreef iPim het volgende:
Daarnaast moet het wel de slechtste bandnaam OOIT zijn.

We Shutter the Shit with Shutter. Vraag me niet waarom, maar dat komt altijd in me op als ik die naam zie staan. En Haribo Macht Kinder Froh? Verschrikkelijk. Wie neemt nou de slogan van een prutsig snoepbedrijf als bandnaam? Zelfs als het op zichzelf wel ergens naar had geklonken gaat dat wat ver.

iPim
Usericon van iPim
Posted 06-10-2011 0:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Maakt niet uit, Haribo Macht Kinder Froh kapt er over een paar maanden toch mee.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-10-2011 1:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ga anders beide bands eens serieus nemen. Dat doen ze zelf niet eens

Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 06-10-2011 14:03 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Dat doet niemand, mag ik hopen.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-10-2011 19:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dan is de pret weg.

High fives and breakdowns!

iPim
Usericon van iPim
Posted 06-10-2011 22:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2011 19:01 schreef BenKnuckles het volgende:
High fives and breakdowns!

Toch mooi hun enige leuke nummer, wat ze ooit zullen schrijven.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-10-2011 10:12 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

:') gast...

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 07-10-2011 10:27 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Geef iPim eens een break(down). Qua leeftijd behoort hij ongeveer tot de doelgroep van HMKF. Ik ken iemand in die band, leuk voor de jongens dat een grapje zoveel succes heeft, maar het is A. erg goed getimed en B. muziek voor een vrij specifieke doelgroep (lees: tieners). Wordt een beetje genant als je er na je tienerjaren nog naar luistert.

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

iPim
Usericon van iPim
Posted 07-10-2011 10:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2011 10:12 schreef Count Steel het volgende:
:') gast...

Ik zweer je dat ze gestopt zijn! en @Sonic Titan, ik ben 18, dus ik behoor tot de doelgroep.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 07-10-2011 10:30]

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-10-2011 13:33 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2011 10:27 schreef Sonic Titan het volgende:
Geef iPim eens een break(down). Qua leeftijd behoort hij ongeveer tot de doelgroep van HMKF. Ik ken iemand in die band, leuk voor de jongens dat een grapje zoveel succes heeft, maar het is A. erg goed getimed en B. muziek voor een vrij specifieke doelgroep (lees: tieners). Wordt een beetje genant als je er na je tienerjaren nog naar luistert.

Idem hier, ik ken die gasten ook. En idd, ze hebben het wat betreft merch/doelgroep/catchyness goed getimed. Laten we het maar niet over de "muziek" hebben.

En iPim heeft best een goede smaak wat betreft de -core, daarom viel dit me tegen van hem

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

iPim
Usericon van iPim
Posted 07-10-2011 13:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ja maar kijk, nummers als ''The Most Beautiful Girl'' en ''Day 2: The Hangover'', daar kan ik niks mee. Toch vind ik het wel jammer dat ze gestopt zijn, heb ze nooit live gezien.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-10-2011 13:41 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Komt nog een afscheidstourtje, dus je hebt nog kansen zat.

iPim
Usericon van iPim
Posted 07-10-2011 13:52 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

I know, maar niet als ze in Terneuzen of Drachten spelen.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-10-2011 18:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2011 10:27 schreef Sonic Titan het volgende:
Wordt een beetje genant als je er na je tienerjaren nog naar luistert.

Je ondermijnt mijn imago, ST.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com