Deze Franse band al jaren min of meer liefhebber van, (ligt eraan welk album) maar op dit forum nog nooit aan bod gekomen, dus hier wat voorbeelden van imo hun beste album, Immortal misanthrope uit 1993:
Ingrediƫnten zijn een powermetal-achtige sound incl keyboard, Celtic Frost-achtige vocals, melodieuze leads, met soms ietwat Death-achtig riff- en virtuoos baswerk in een neoklassiek jasje.
Ze komen voort uit het Holy records label (mede-eigenaar) waar meer melodieuze deathy bands op debuteerden (oa Septic Flesh, Orphaned land)
[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-04-2011 22:38]
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.
1666..Theatre Bizarre en Visionnaire vind ik geweldige albums (die eerste ondanks de but productie), de rest wat ik gehoord heb vind ik maar zo-zo, hoop mid-tempo geneuzel. wel geweldig bas werk altijd.
Flink pretentieuze band trouwens
[Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 20-04-2011 23:16]
quote:Op 20 april 2011 23:16 schreef CTTS het volgende:
1666..Theatre Bizarre en Visionnaire vind ik geweldige albums (die eerste ondanks de but productie), de rest wat ik gehoord heb vind ik maar zo-zo, hoop mid-tempo geneuzel. wel geweldig bas werk altijd.
Flink pretentieuze band trouwens
Eigenlijk exact wat ik er ook over denkt
Naturens Galleri
Posted 21-04-2011 16:34 by Naturens Galleri
Visionnaire is inderdaad geweldig zodra je door de matige productie heen kunt luisteren.
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits
Hypnos
Godmadeself
Posted 21-04-2011 17:14 by Hypnos(Hoofdredacteur)
ik heb het altijd een matige, gekunstelde band gevonden
signature
Onweerwolf
Born Again!
Posted 21-04-2011 18:27 by Onweerwolf
quote:Op 20 april 2011 22:31 schreef Vargen666 het volgende:
Klinkt spannend!
*gaat downloaden*
Je kunt ook op je HD kijken.
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Posted 21-04-2011 18:43 by Vargen666
Komt 'ie nu mee.
Nu aan het luisteren trouwens. Niet echt onder de indruk, alhoewel het niet slecht klinkt.
quote:Op 21 april 2011 16:34 schreef Naturens Galleri het volgende:
Visionnaire is inderdaad geweldig zodra je door de matige productie heen kunt luisteren.
die heeft geen matige productie hoor, als je die al slecht vind moet je helemaal niet 1666 luisteren!