|
Auteur: |
|
|
Afgelopen zondag: een muis. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mijn buurman omdat hij Frans Bauer op 10 had staan 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Er is al een vandalisme-topic waar sujetten als Rotzak en flebbie op ongebreidelde wijze hun strapatsen en buitenissigheden met ons delen, toch? :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
ofschoon, nochtans anno 2011 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik gok dat Dentz doelde op functioneel slopen toen hij dit topic opende. Zo vermoed ik dat de waterput zijn eigendom was, danwel dat hij toestemming had om het ding te slopen van de eigenaar. De muis was ook van mijzelf. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 21-04-2011 22:12] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Slopen is een serieuze aangelegenheid en daarom staat dit topic niet in 'onzin'. En ja, het gaat hier om destructie van eigendommen dan wel eigendommen van iemand anders met toestemming. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Binnenkort ga ik iemand slopen denk ik. Zonder toestemming. |
|
De figuurzaag van mijn collega. |
|
Soms voel ik me gesloopt. |
|
Helaas heb ik te weinig animo om mijn kat te slopen. |
|
done |
|
quote: elke zondagmorgen [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 22-04-2011 18:59] |
|
Bord Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gisteren een pompwagen van een paar meter hoog naar beneden laten vallen...niet helemaal succesvol gesloopt. En qua toestemming van de eigenaar....het feit dat ik nog niet ontslagen ben na alles wat ik gesloopt heb, zie ik als toestemming. Subtiel kamerolifantje |
|
Wat voor werk doe je dan? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Index / Algemeen |