|
Auteur: |
|
|
hmmzz ik heb vaak genoeg een uur klotemuziek op een baggerzender zitten kijken om één vette clip van Morbid Angel ofzo te zien Ze vinden zeker dat ze met al die nu-metal al genoeg aan metal doen ofzo Ik zal er geen traan om laten.. |
|
Ja... ik kijk er ook al een jaar niet meer naar ofzo. Af en toe om toch nog ff een vette clip te kijken tussen de vele troep maar verder niet... 11.45: restate my assumptions |
|
ben het ook geheel met jullie eens maarre die vette clip komt dan ook nie meer Let´s bring back the METAL |
|
lang leve p2p proggies! die vette clip downen we toch gewoon |
|
Ze gingen nu toch een nieuw programma uitzenden dat, jawel, twee hele uren zou duren (!) Hakkuh |
|
quote: Ik meende ook ergens vaag opgevangen te hebben dat ze een nieuw soort show gingen doen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
rest er ons nog enkel DVD If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
zijn er zoveel vette clips dan? Morbid Angel dan misschien idd, maar ik kan eigenlijk niet zo snel een band bedenken waarvan een videoclip voor mij veel toegevoegde waarde heeft. |
|
MTV moet gewoon een camera in de Baroeg zetten en elk concert opnemen dat daar komt en vervolgens uitzenden.....zo dat idee kost ze dan wel geld natuurlijk |
|
jammer voor degene die keken maar ik vond het meestal ronduit waardeloos welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
W&W zuigt/zoog Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote:ik was zaterdag nog nat van die regenbui die ik om 3 uur s nachts over me heen kreeg toen ik naar huis fietste, en daarna werd ik wild omdat ik gvd de sleutel van mun huis had vergeten, en ik door het raam moest [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 06-05-2002 10:23] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Wet & Wild mog dan best wel zuigen van tijd tot tijd. Dankzij W&W heb ik wel een aantal leuke MDB clipjes kunnen bewonderen, en ook af en toe wel wat nieuwe bandjes ontdekt. De clip van 'Arcane Lifeforce Mysteria' hebben ze ook best vaak uitgezonden en die is ook wel strak Ik vind het wel streken dat we nu helemaal niks meer hebben! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik kan er geen traan om laten.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik kan er niet om rouwen, ik keek er toch haast nooit naar. Bazzio Attacks!!! |
|
eerst kon je toch op teletekst kijken welke clips er kwamen? nu niet meer, helemaal niet als het niet meer uitgezonden word(ow, wat een dom gelul) Oud Vuil. |
Index / Algemeen |