|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Prachtig! Was de posts hier al bijna vergeten(45+ weet je). Bedankt voor de moeite. Wordt weer een gezellige trip down memory lane. |
|
Hallo gasten, goed nieuws...ik ben eindelijk begonnen met het vervolg van de Stampij opnames te digitaliseren...Na bijn 10 jaar de draad weer opgepakt..Mijn Forum naam was Massacre en is nu Philty11 geworden.Binnenkort online dus het Stampij vervolg... |
|
Awesome! Alvast bedankt, Phil! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Geweldig! "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
te gek man hoop op de 1981 radio shows Ik heb More opnames , 5 tracks , van vereeniging Njmegen 1981 uitgezonden, 3 tracks, bij Stampij voorprogramman iron maiden rock on |
|
Helaas, helaas, helaas... had ik toen maar.... zucht... Enige jaren geleden deze post al eens gezien en met genoegen de shows van Hanneke Kappen beluisterd. Met name de laatste. Deze had ik al wel op cassette (destijds zelf opgenomen), maar is door een scheiding verloren gegaan. Al die jaren dacht ik nig, ik moet die nog ff naar binnen halen. Nu dacht ik weer aan en had de tijd. echter, het is weg. Neeeeeeeeej! Aaaaaargh.... Heeft iemand die laatste uitzending nog beschikbaar? [Dit bericht is gewijzigd door MetalRulez op 25-01-2021 9:43] |
|
Nr 13 is de laatste show https://archive.org/details/StampijRadioshowWithHannekeKappen/Stampij929-09-1982.mp3 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |