![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Ik heb dat ooit wel gezien, ja. Maar was dat ned 3? Dit kan ik er over vinden: :: 1995 - 1995 Gitarist Van Haaf stapt uit de band en Marcel Verdurmen (ex-Mandator) neemt de vrijgekomen plaats over. Inmiddels weet heel Nederland van het bestaan van Altar, daar RTL4 aandacht voor de band inruimt in het programma Ooggetuige van Ruud ter Weijden. http://www.madeindrenthe.nl/artistavenue/singleartist-15.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
was dat die aflevering waar een ex-metalhead zat te vertellen dat hij stemmen hoorde door death metal? signature ![]() |
|
Ik zie alleen die zanger nog voor me met dat rode brulboeihoofd. Geen idee meer waar het over ging. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Toch niet die roodharige kerel die vertelt dat hij ooit in paniek de kerk uitgerend is? ![]() ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
Klopt allemaal. Was bij Ooggetuige van Ruud ter Weijden, op RTL 4. Rond de tijd van Youth Against Christ. Volgens mij kwam de broer van Kelder ook nog aan het woord, die was juist van Youth for Christ. Hilarische tv. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
iemand die de docu online kan gooien? ![]() |
|
Mja. Als iemand het op een vhs band heeft staan, dan ja. Misschien één van die gasten van de band. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |