|
Auteur: |
|
|
Oeh, die noteer ik in de agenda. Sabaton, Grave Digger en Powerwolf zijn de moeite al meer dan waard, die laatste band zegt me zo snel even niets. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Sabaton is altijd een feestje en Effenaar is goede tent. Aanwezig |
|
Vond ik die vorige editie toch beter. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Op de flyer staat overigens Amsterdam ipv Eindhoven. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Flyer klopt dan niet. Op effenaar.nl staat dit aangekondigd dus het is in de Effenaar. En daarbij staat ook Eindhoven op de officiële site. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 27-04-2011 15:54] |
|
Doe maar in Amsterdam! . =) |
|
Ik wil Powerwolf wel eens een keertje zien... hoewel het allemaal niet aan mij besteed is . |
|
Ah. Het komt erop neer dat de Effenaar de show van Amsterdam gejat heeft. Goedzo, is lekker dichtbij! |
|
quote: Juist niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Trekt dat de Effenaar vol? Zal wel in de kleine zaal zijn, neem ik aan? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: geheel mee eens; van al die powermetal word ik zo flauw 100% anti-Kvelgeest |
|
Jee, wat een kitscherige line up. Het kan dus nog cheesier dan Symphony X.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: nee joh, wordt wel een toko vol. Met wat, tja.. |
|
Met de laatste 50 kaarten in de vvk nu zal de grote zaal van de Effenaar morgen inderdaad uitverkocht gaan zijn. Sabaton is dus kennelijk wel enorm hip! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Ja, of Grave Digger... Bareuh... |
|
quote: idd, nog geen 80 man in Staddijk ooit, dus ze mogen in hun handjes klappen. @ Ulk, mocht je morgen ff mee willen die kant op laat maar weten. Der Klister Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Nee, dank je. Ik vind de bands geen van allen echt boeiend. Bareuh... |
|
quote: Kan ik inkomen al is Sabaton live zeker wel de moeite waard. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Uitverkocht? |
|
Zojuist met Effenaar gebeld, er liggen al diverse Belgen voor de deur en er zijn nog 17 kaarten in de verkoop. Gaat dus zeker uitverkopen. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Iets te laat aanwezig en Skullfist was te vroeg begonnen, dus die hebben we helaas gemist. Sabaton en Powerwolf waren dik in orde, Grave Digger heeft me altijd wat minder kunnen boeien. |
|
Grave Digger was geen ruk aan, no power at all... [Dit bericht is gewijzigd door MR Klister op 13-09-2011 0:29] Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Was gewoon thrash joh. Voor de rest geweldige avond gehad |
Index / Concerten |