|
Auteur: |
|
|
jep, hij is echt van WT. ik vind het wel een mooi nummer. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Staat ie ook nog op een cd dan? Of hoe hebben ze hem ge-released?? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
het is van the gathering . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 06-05-2002 12:46] |
|
quote: ja? ik weet het ook alleen van het mp3-tje hoor...maar t klinkt als WT... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik zat idd al te twijfelen, aangezien de zangstem wel wat laag klinkt ... maar op welke cd van The Gathering zou het nummer staan dan?? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Op de maxi-single "Kevin's Telescope" Bring The People Together |
|
quote: Mijn dank is groot Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Wacht maar tot je de rekening ziet! :D :p Bring The People Together |
|
Mijn dank blijft groot, en mijn portemonnee *blijft* leeg Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik vind de cover van Tori Amos die WT heeft gezongen op de Belgische TV wel goe. Iemand da al gehoord? Noemt Crucify. |
|
quote: CRUCIFY!!! Een van de mooiste nummers van Tori Amos...ik zou zeggen...audiogalaxy-en! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Het klinkt allemaal als WT. |
|
Heb ze ook aan 't werk gezien bij "de Laatste Show", 'k weet nie of 't opgenomen is, gezien het 'n live programma is. Was wel 'n sterke vertolking... |
|
quote: haha, fijn vargen, heel fijn... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
sorry voor mijn onbeleefdheid, maar euh... die cover van den adel in de laatste show was een regelrechte aanval op tori amos...ware groepsverkrachting...het bewees dat den adel de hoge noten goed aankan, maar onnoemelijk veel problemen heeft met de lage... btw: den adel aka miss no personality www.noise-magazine.com |
|
Vond persoonlijk ook dat de wat ze er in DLS van maakte op niks trok. Van verkrachting gesproken... |
|
Elke nr van Tori Amos dat door iemand anders zonodig vertolkt moet worden is een verkrachting en belediging van Tori zelf! Erg spijtig.... TORI AMOS is voor mij. Bring The People Together |
|
Iedereen tegen mij nu: Ik vind de versie van Sharon beter dan het origineel... *hides* |
|
You can run but you can't hide! Bring The People Together |
|
I'll take that bet!!! *verstopt zich onder zijn bed* Vind me nu maar eens HAH! |
|
het zuigt allemaal! WT en TA ook! |
Index / Heavy Metal |