|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nottingham idd. Drainland komt wel uit Ierland |
|
Starve was erg vet. Band van de avond. Moloch was ook zeker niet onaardig. Afentoe wellicht iets te rauw met de feedback. Thou vond ik maar weinig aan. Te screamy/hardcore. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Jups. Starve was zeker gaaf. Wel gaaf dat Thou "Black Sabbath" coverde. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Toen stonden wij alweer buiten van het bier te genieten. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Oja, zoiets. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Godverdomme wat een mooie avond. Goed druk, waarvoor mijn dank, de volgende keer ga ik toch eens wat meer met mensen praten om achter de echte namen te komen. Starve: Goed hard, briljante slide-gitaar, waardig afscheid van Willem-Jan. Zang wordt beter met het optreden. Moloch: Lomp, hard, kort. Geniaal. Thou: Juist vanwege het repetetieve, bijna dronende gecombineerd met de screamy/hardcore-feel vind ik het een geweldige band. Wat een show, wat een respons, Black Sabbath en Born Against coveren op een avond, ga d'r maar aan. Genoten. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
Ja wederom weer een fucking vette show, alle 3 de bands. Thou natuurlijk als uitschieter, volgens mij ook andere setlist dan in Leiden? Vond Moloch nu trouwens ook beter dan in leiden! En 'SWEET LEAF' schreeuwen bleek te helpen; verdomme hard toegift |
|
quote: Inderdaad, erg gaaf. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
thou was geweldig |
|
Hm, misschien had ik hier toch heen moeten gaan. |
|
quote: +1 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Volgens mij is Starve live wat vetter dan op plaat.. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Dat geldt sowieso voor Thou. |
|
Daar heb ik blijkbaar slerchts een split-tape van gekocht. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Inderdaad te gek om smoking pigs, well fed fuck en sweetleaf te horen. Thou mocht mij ook nog wel wat meer eigen knallers spelen, zoals work ethic myth ofzo, maar wat een band! |
|
Thou was goed, maar Moloch vond ik nog beter. Top avond in de sauna, goed geregeld Johan. |
|
metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Dank je wel! http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |