|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Het album is nu uit. De CD is voor 8 euro te koop bij mij en de digi-CD voor 10 euro. |
|
Heb ik nog ingezeten hè jongens, koop het massaal. |
|
quote: De herft is al een tijdje voorbij. Komt er nog een lp? |
|
Geniaal, Terdor! :') Ik heb hier een demo liggen, "The combat action of nogwat blabla". Té epic! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Terdor, wat een band, goede producties ook. Wil je muilperen? |
|
Wel dapper, verwachten dat je hier ruim 1500 exemplaren van gaat verkopen... You have time. You are doing fine. |
|
Waar blijft de TERDOR/FUNUS split? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Funus. :') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ben jij een beetje siked voor de overname van een demotape, beste jongeman? Voor het symbolische bedrag van 14 euro en 88 cent komt 'ie jouw kant op. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: |
|
Volgende maand komt de nieuwe Terdor LP uit genaamd Levi II. Het album zal eerst verschijnen als een LP en in het najaar zal ook de CD versie verschijnen. Op de site van Hass Weg Productions kun je alvast wat stukjes van de nummers beluisteren. http://hasswegproductions.bandcamp.com/album/terdor-levi-ii [Dit bericht is gewijzigd door Lafawijn op 12-07-2013 16:33] |
|
De LP versie is nu uit. Hij is te koop bij de webshops van Hass Weg Productions en Pesttanz Klangschmiede voor 13 euro. De CD versie zal deze herfst uitkomen. [Dit bericht is gewijzigd door Lafawijn op 24-07-2013 9:07] |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
De Hodor-versie van Terror. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Heeft iemand van jullie ook daadwerkelijk de moeite genomen om de teasers te luisteren? http://hasswegproductions.bandcamp.com/album/terdor-levi-ii |
|
ga ik vnvnd es doen signature |
|
quote: Ja. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Nou wat vond je ervan? |
|
quote: Vind het een beetje een powerakkoorden festijn. Je strot klinkt hier wel lekkerder dan op de vorige plaat en de heavy metal achtige solo's kan ik zeker waarderen. Denk dat hier zeker liefhebbers voor te vinden zijn; voor mij is het alleen wat te metal. Zie trouwens de link tussen de muziek en het artwork niet. Leg eens uit. |
|
Bedankt voor je feed-back! Het artwork van de laatste twee albums is gebaseerd op het verhaal wat de nummers Levi I en Levi II vertellen. Het is een verhaal dat gaat over de persoon Levi die is komen vast te zitten in een compleet verlaten wereld (een wereld in zijn hoofd), in Levi I vindt hij het prachtig en geniet hij van de ongerepte natuur die niet is aangetast door menselijke handen (vandaar dat je hem in een weelderige wereld op de top van een berg ziet staan), maar uiteindelijk wordt hij gek van eenzaamheid. In deel II is de wereld niet mooi en warm maar een dode bevroren wereld waar hij moet vechten tegen geesten van zijn eigen verleden, dit wordt uiteindelijk zijn dood (vandaar dat Levi niet meer op de berg staat in deel twee). Dit is een beetje in een notendop het verhaal. |
|
quote: cool story bro IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Dat kun je wel zeggen ja... |
|
Het album is ondertussen zowel op CD als op LP te verkrijgen bij de labels Pesttanz Klangschmiede en Hass Weg Productions. http://www.facebook.com/terdorwar Twee nummers van de nieuwe plaat: |
|
Hoe staat het met de split met Karehgod? |
|
quote: Iets met Funus toch? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |