|
Auteur: |
|
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ik ga het morgen checken. |
|
The Dirt staat hier in de kast, wat een gaaf boek is dat zeg. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
woest nummer! |
|
Hun laatste plaat is ook wel aangenaam ja. spelfout weggehaald... |
|
Zeker weten. Bareuh... |
|
quote: Ik kan niet de enige zijn die dit eerder lachwekkend vindt dan goed, of wel? Wat een ellende. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik vind het wel een lekker stampnummer. En ja het was destijds stoer om er als een wijf uit te zien, maar wat geeft dat. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Voor mij blijft onderstaande M.C plaat de beste: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Het optreden en vooral wat er backstage plaats vond staat ook uitgebreid in The Dirt |
|
quote: Zeker weten! Bareuh... |
|
Machtige plaat, die laatste: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Index / Heavy Metal |