|
Auteur: |
|
|
Politiebericht Gasten, Dit is een kerel die ik ken, Maarten Peters, die sinds zaterdag vermist wordt. Ondanks het feit dat er een afscheidsbrief is gevonden, is het verre van zeker dat hij daadwerklijk zelfmoord gepleegd heeft, zoals het bericht suggesteert. Mocht een van jullie meer weten, gelieve dan contact op te nemen met het vermeldde telefoonnummer, 0900-8844. Hartelijk dank! |
|
Als er een afscheidsbrief gevonden is én hij is vermist, hoe is het dan verre van zeker dat hij zelfmoord gepleegd heeft? Anyway, geen idee, sterkte ermee. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Omstandigheden. Uiteraard wordt er rekening mee gehouden. Maar omdat het bericht het zo suggereert, heb ik dat hier even expliciet neergezet. |
|
Thanks. Hopen dat de ZM'ers in Maastricht hun ogen een tikkie open houden. |
|
Zal niet veel buiten komen met deze lange werkdagen, maar ik zal iig mn ogen open houden Sterkte verder dude Black seeds of bunny! |
|
Klote zeg, sterkte ermee! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Rot zeg Hopelijk vinden jullie hem snel terug, levend en wel. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Vergeef me dat ik het topic nog even een keertje omhoog trap. |
Index / Nieuws, actualiteit en media |