IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 29 mei Anaal Nathrakh + Jesus Cröst + Support @ Baroeg Vorige pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-05-2011 22:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ach, het was wel tof, maar het geniale optreden van vorige september werd zeker niet overtroffen.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 30-05-2011 8:20 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2011 22:18 schreef iPim het volgende:
Ik vond het 3x niks. Zeker niet in de Baroeg. Daar kan je vanaf het podium zo naar buiten kijken, dus er scheen best veel licht de zaal binnen. En die sfeer was er gewoon niet, het voelde niet echt als een concert zeg maar.

Nou dat valt wel mee. Vorig jaar was er ook een middagshow, met Sarkom, Shining... en daar ging (volgens mij) gewoon de deur dicht tijdens het optreden, ik had er gewoon geen last van.

Ik vind het speciale ervan, net zoals gister bij The Gathering, wat ook een middagshow was, dat je ineens van het mooie weer naar een donker zaaltje gaat waar er dan weer niet al te vrolijke muziek gespeeld word, toch een bepaalde feel geeft dat, lekker apart.

Maar gelukkig niks bijzonders gemist dus als ik het zo lees.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-05-2011 10:00 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2011 8:20 schreef ColdheartMinor het volgende:
Nou dat valt wel mee. Vorig jaar was er ook een middagshow, met Sarkom, Shining... en daar ging (volgens mij) gewoon de deur dicht tijdens het optreden, ik had er gewoon geen last van.

Die deur stond zeer breed open

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-05-2011 16:51 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Was erg gaaf, ik was op het eind zo dronken en waus als een bosmakreel dus maar in Rotterdam blijven maffen. Als ik de trein had genomen was ik waarschijnlijk ergens in Leeuwarden oid geëindigd

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com