|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Afwezig! Wil je muilperen? |
|
quote: Wie, Deicide? :p Ben er wel bij, als ze komen! |
|
23 juni is het zover! |
|
Aanwezig! |
|
Dabei Het doet maar even pijn! |
|
Erbij |
|
Nu Glenn nog... |
|
I vind het zo zinloos om alleen voor Belphegor te gaan... Black seeds of bunny! |
|
quote: Ik ga kijken of ik m'n diensten van die donderdag en de vrijdag kan ruilen. Als dat lukt ben ik aanwezig, kom je dan wel? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
hmmm morgen maar eens kijken wat mn rooster eigenlijk is... Black seeds of bunny! |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik neem trouwens aan dat er nog kaartjes zij? @anyone Black seeds of bunny! |
|
Jawel Het doet maar even pijn! |
|
Mooi!!! Want ik ben er weer bij Black seeds of bunny! |
|
Goedzo! Nog erger gekkenhuis dan toen met Anaal Nathrakh denk ik zo Het doet maar even pijn! |
|
Mooi toch Black seeds of bunny! |
|
Helaas afwezig godverdomme!! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Het begint erop te lijken dat Deicide echt gaat spelen Is er al een tijdschema bekend? |
|
Jazeker! 19.00 – 19.30 The Amenta 19.50 – 20.30 Hour Of Penance 20.50 – 21.40 Belphegor 22.00 – 23.00 Deicide |
|
Zozo, geen afzegging van Deicide? Nou ben benieuwd, ik kijk zeker uit naar de gigs van Hour Of Pennance en Belphegor. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Morgen gaat het toch echt gebeuren! Deicide komt gewoon! |
|
quote: Deicide speelt toch wel langer dan 1 uur he? [Dit bericht is gewijzigd door mokka op 22-06-2011 17:17] |
|
De afgesproken tijd is 1 uur, dit kan wellicht langer worden. |
|
Wat was het geluid weer zaad zeg. Die schitterende nieuwe plaat van Belphegor kwam totaal niet uit de verf. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Bij Belphegor vond ik het geluid ook erg belabberd, ja. Bij Deicide was 't naar mijn idee wel wat beter. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |