|
Auteur: |
|
|
Afwezig! Wil je muilperen? |
|
29 juni is binnenkort alweer!! |
|
Al enig idee van de speeltijden? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Gates of Slumber zijn er niet meer bij, neem ik aan? Afwezig trouwens, zie EHG en CoM dat weekend op Helfeest. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Die hebben schijnbaar de tour afgezegd, en zijn vervangen door Heavy Lord. Veel plezier daar! Ik vind dit wel een mooie troostprijs, ik hoop alleen dat het - zeker gezien het feit dat het doordeweeks is - niet al te laat is afgelopen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Heavy Lord is ook vet, nieuwe plaat in aantocht meen ik. En bedankt, gaat helemaal goedkomen! You have time. You are doing fine. |
|
Ik ga opzekers naar Eyehategod/COM op Hellfest én deze show. Kan EHG niet vaak genoeg zien Heavy Lord ook prima, al een tijd niet meer gezien! |
|
Dabei Het doet maar even pijn! |
|
Fvkk yeah, kaartjes gewonnen. De mogelijk beste en sowieso lompste show van 2011 dunnetjes overdoen in Baroeg. You have time. You are doing fine. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 23-06-2011 13:47] You have time. You are doing fine. |
|
Op de flyer staat Open: 15.00 uur |
|
Wellicht aanwezig hier! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik twijfelde ook, maar verder wordt overal 19.00 genoemd. Daar ga ik maar vanuit. Helaas, want dan kan ik EHG waarschijnlijk niet tot het einde zien. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Op mijn e-ticket staat ook zaal open: 1900. Lijkt me ook wel logisch aangezien het een doordeweekse dag is. Volgens mij is alleen op zondag bij Baroeg de aanvang van concerten 1500 en als het een festival betreft ook op zaterdag. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
@MetalJan Goed opgemerkt, dit is inderdaad incorrect. |
|
Wat is correct? 15.00 of 19.00? You have time. You are doing fine. |
|
We gaan om 19.00 uur open! |
|
Sonic Titan (of iemand anders for that matter), interesse in een gratis kaartje? Heb een plek op de gastenlijst over... You have time. You are doing fine. |
|
Straks. erg veel zin in. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
+1!!! |
|
Om half 6 maar eens doorrijden en hopen dat de files in Antwerpen meevallen. |
|
kut, vergeten vooraf een kaartje te kopen. nou ja, dit gaat toch niet uitverkocht raken mag ik hopen? |
|
Was verre van uitverkocht. Rustig publiek ook, helaas. Heavy Lord was het niet zo voor mij, CoM feest zoals altijd en Eyehategod was weer gruwelijk. Helaas na Sisterfucker de tent moeten verlaten ivm treinenchaos. Mooie avond gehad! Mike gaat er wel met de keer beroerder uitzien, tering zeg. You have time. You are doing fine. |
Index / Concerten |