|
Auteur: |
|
|
Afwezig! Wil je muilperen? |
|
Wil je muilperen? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Kunnen deze bands niet op Metropolis spelen, aangezien dit festival dan ook is? |
|
Support acts toegevoegd! |
|
|
|
.Impaled was al gaaf op DF. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 27-06-2011 12:44] =) |
|
Zin in! Beter dan die suffe muziek op metropolis (: Valt me toch elk jaar weer tegen. |
|
Aankomende zondag is het dan alweer zover!! Impaled, Cliteater, Victimizer, Carceri, Sepiroth! |
|
Tijdschema hebben we meer aan |
|
Nou, hier istie dan: 15.30-16.05 Sepiroth 16.25-17.00 Carceri 17.20-18.00 Victimizer 18.30-19.15 Cliteater 19.45-20.45 Impaled |
|
Schop |
|
Impaled en Cliteater waren erg vet. de sets leken echter wat kort te duren (: OP naar volgende week :D - Izah! |
|
Ik lees telkens Impaled Cliteater en denk dan 'goh wat een domme naam'. But it's me. Subtiel kamerolifantje |
|
Vette sjiiiit |
|
Was een leuke middag/avond in de Baroeg. Alleen wel vrij rustig (denk een mannetje of 40 á 50), maar dat mocht de pret niet drukken. Sepiroth: Klonk weer lekker. Goeie opener! Carceri: Was weer lekker strak. Goeie, technische nummers en iedereen staat met open mond deze band te bekijken. Erg goed optreden! Victimizer: Was ook goed, niet helemaal afgekeken omdat ik een patatje ging eten. Cliteater: Waren ook lekker op dreef, leuke show. Impaled: Goeie band, maar niet super ofzo. Aardig optreden en een zanger met humor. Wel een beetje een korte show, volgens mij hebben ze nog geen uur gespeeld |
Index / Concerten |