|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan neem ik mn eigen bier mee Wie daar met z'n tengels aan komt, zal het in het kwadraat ontgelden!!! Inquisotion probeerde al m'n whisky te ontvreemden in Duitsland. muhahahahahaaa!!! neoplasma malignum |
|
quote: Dat is prima hoor, genoeg ruimte in de koelkasten backstage . Vierlingsbeek is overigens geen Limburg, maar nog op het nippertje Noord-Brabant |
|
Volgende week! Zoek je oordopjes al maar! |
|
quote:Heb ik al gevonden, maar ga ze bij Angantyr gebruiken |
|
Dan zullen we ook nog maar eens naar Winschoten moeten komen! |
|
Ja dit is alweer bijna |
|
|
|
Zaterdag ! |
|
Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Ook dabei ? Heul veel zin in morgen |
|
quote: Lijkt me wel he... spelfout weggehaald... |
|
quote: Jep, ik ben erbij. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Zo, Beukfeest was weer een succes zeg! 100 betalende bezoekers, flinke drankomzet, gave bands en vooral heel veel gezelligheid! |
|
Geen probleem, ik help graag mee met die drankomzet Was weeer een prima feestje. edit: dat bier van jullie was niet zo goed gedestilleerd. Ik heb namelijk hoofdpijn. [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 16-10-2011 13:26] |
|
Je grap wordt een beetje oud Wouter.. |
|
quote: Het was inderdaad een mooi feestje. Goed georganiseerd naar mijn mening, mooie opkomst, kortom een geslaagde avond. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Voor mij is het telkens alsof ik het voor het eerst zeg |
|
Fijne avond gehad. Vierlingsbeek, in the middle of nowhere, maar toch zo een goede opkomst. |
|
Is er al een nieuwe beukfeest in de maak? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |