|
Auteur: |
|
|
hmm k hoor net dat dr al eentje was op undernet.... ach ja... boeie REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
ej deja vu idd jah Je moeder. |
|
http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1117 [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 07-05-2002 18:08] Dead things grow from deep inside... |
|
volgens mij leeft irc hier niet erg of wel?? REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
nej Je moeder. |
|
Een tijdje terug was #zwaremetalen redelijk bezocht, en we hebben nog zitten klooien met een undernetbot. Maar ja hier is al het zuiphol etc. topic en er is MSN/ICQ, bij bestaat er niet echt een IRC-behoefte iig. |
|
quote: Bij mij niet nee. Volgens mij is er een tijdje best veel gebruik van gemaakt. Lees maar eens de andere topics erover. Maar het is een beetje vervlogen geloof ik. Dead things grow from deep inside... |
|
heb ik dat... denk ik ook even wat creatiefs te doen voor jullie.... REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
It's the thought that counts. Dead things grow from deep inside... |
|
nee het gaat om het aantal mensen in me nieuwe channel REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Ik was vooral tussen half februari/begin maart dagenlang ingelogd op #zwaremetalen. Erg gezellig maar na een tijdje was er 1 of andere eikel van een half-moderator (semi-hoge privileges) die constant zat te kloten met VOICE en OP rechten en toen 'ie uiteindelijk mensen voor geen enkele reden uit de channel had beuitengesloten was voor mij de maat vol. Sindsdien is het voor mij RIP #zwaremetalen. |
|
Ah joh dat was gewoon een script kiddie. Jammer altijd dat gedoe ja. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-05-2002 18:39] |
|
nou dan kenne we nu weer opnieuw beginnnen REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
Index / Administration |