![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij was klant van jouw moeder. ![]() |
|
Scherpe comeback, trut. Je zal je vrouwelijke brein wel flink hebben moeten pijnigen om zulke tendentieuze dingen uit je toetsenbord te persen, homohoer. ![]() |
|
:') ![]() |
|
Van het een komt het ander. Waarom ook niet. ![]() |
|
quote:Ware woorden. Kijk dus even uit met de rest van je woorden. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: vimeo werkte niet meer en kuttoestanden met certificaten... maar is voorbij ![]() signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: y0u g0nn@ g3t r@ped IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Google Chrome er even op gezet. Hoe kan ik in godsnaam favorieten toevoegen? Het zijn bladwijzers dus. ![]() Damn gaat lekker snel zeg! [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 18-10-2011 7:36] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Chromeaholic hier Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Heel erg leuk dat Chrome enzo, maar op de een of andere manier wordt mijn game schijtlaggy. Dit gaat meteen weg als ik Chrome afsluit (en IE opstart) en komt direct weer terug als ik Chrome weer open... Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ik heb regelmatig dat Firefox "bevriest" bij mij. Updates helpen niet. Ik gebruik nu maar Chrome, maar qua bladwijzergebruik is die weer een stuk minder praktisch.. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
+1 http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Behoorlijk niet siked. Gister ook maar ff via taakbeheer gekeken wat firefox op zo'n moment aan intern geheugen gebruikt. Niet best. ![]() |
|
Dan val ik terug op, voor mij, good old IE. Altijd gebruikt en ik gebruik bijna geen poespas opties weetikveel, dus hij doet gewoon wat hij moet doen, klaar. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Opera, de rest is kut. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Logisch dan dat jij dat niks vindt. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Wat minder google, dus weg met chrome en nu een verse firefox install gemaakt. Lekker. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-04-2012 22:23] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Waarom wat minder Google? Door die privacy-toestanden? ![]() |
|
Leuke dieren inderdaad, tenminste niet zo laag bij gronds. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik vind google een beetje eng worden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Chrome is de Facebook van de browsers en Google is de Facebook van de search engines. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 02-04-2012 23:00] ![]() |
|
quote: Ik had 11 maar die bevroor steeds bij het openen van een venster en het scrollen. Melding (Firefox reageet niet) boven in de balk. Ik dacht aan een add-on die niet helemaal compatible was maar na alles te hebben uitgeschakeld geen positief resultaat. Nu 12 erop gezet en de problemen lijken verholpen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |