|
Auteur: |
|
|
De Leuvense metalpunkband Ulrikes Dream brengt een killer cd uit op 1 juni. We vieren dat met een release party in kraakpand Plan Z (Weldadigheidsstraat) in Leuven, samen met bevriende bands als KINGTERROR (hard/snel/luid) en INTESTINAL DISEASE (grind). Achteraf is er een vette afterparty in de chaos bar. Check http://www.myspace.com/ulrikesdream als je al eens een nummer van de cd wil horen. Distros neem gerust contact op via ulrikesdream---at--skynet-be |
|
Ulrike van de RAF? Een kraakpand zonder honden nog wel. |
|
ZOEK EEN BAAN EN GA DOUCHEN! Je moeder. |
|
quote: Ja. en ja. Gaat heel plezant worden. |
|
Een leuke update: quote: |
|
Leuk dat je ernaar geluisterd hebt. |
|
mijn reactie is wat kort door de bocht, maar mij staat bij dat Ulrike's Dream jaren geleden meer grind speelde, of heb ik dat mis? co-operation not competition! |
|
Dat klopt. UD is in 1997 begonnen als een soort grindcoreband. De laatste vijf jaar spelen ze met een gewijzigde bezetting en daar is een kleine metal-invloed te merken. Een extra Sepultura-fan in de band ;-) Alles klinkt nu een pak strakker en harder: dubbele basdrums, minder typische grind-stukken, meer cleane zang (of toch onze interpretatie daarvan)... Je zou eigenlijk de volledige cd eens moeten horen. Een vergelijking met Intestinal Disease is trouwens geen belediging, hoor. Intestinal Disease rockt ! [Dit bericht is gewijzigd door pvc op 26-05-2011 22:03] |
|
Inestinal D. = zeker vet... kunnen wel cd'tje ruilen... hri@kpnmail.nl co-operation not competition! |
|
Dat lijkt me een prima plan! Ik mail je. |
Index / Concerten |