|
Auteur: |
|
|
Op dinsdag 11 oktober zal 013 een exclusieve package presenteren met drie toppers uit de post-metal in de Kleine Zaal, zoals het uit Finland afkomstige Ghost Brigade, de Brooklynse driemansformatie A Storm of Light en het eveneens uit Amerika afkomstige gezelschap van Intronaut. Op Ghost Brigade uit Finland valt niet zo makkelijk een label te plakken. Vier jaar geleden sloeg hun post-metal met invloeden van progressieve rock tot metalcore in als een bom. Sindsdien heeft de band zijn sound alleen maar verder uitgewerkt en verfijnd. De Brooklynse driemansformatie A Storm Of Light verpletterde eerder al de Stage01 (toen nog Bat Cave) van 013 en daarvoor het Roadburn Festival met hun kruising van doom metal en postrock heftig ondersteund door fenomenale visuals. Het uit Los Angeles afkomstige post-metalgezelschap Intronaut mag de zaal opwarmen met hun sludge-metal. De band werd zeven jaar geleden opgericht door ex-leden van Anubis Rising, Uphill Battle en Exhumed. Deze package wordt exclusief georganiseerd in 013. Het moge duidelijk zijn dat de liefhebber van de betere, stevige post-metal deze avond niet aan zich voorbij mag laten gaan. http://www.013.nl/blog/928_ghost_brigade_naar_013 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Goeie genade, heen! |
|
Ik ben ik zo hard bij. Ge-wel-dig! |
|
Hopen dat Intronaut de avond begint, dan hoef ik niet op tijd aanwezig te zijn... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
In Hasselt is de lineup uitgebreider. YOB Ghost Brigade A Storm of Light Intronaut Dark Castle Kongh Ultraphallus En precies even ver rijden voor mij |
|
Hop, hier ben ik bij! |
|
quote: Waar en wanneer is dat precies? |
|
quote: http://www.last.fm/event/1933838+YOB+at+Muziekodroom+on+15+October+2011 |
|
quote: Thanx! Op een zaterdag, dat is een overweging waard. Eerst even afwachten of YOB ook ergens in NL komt. |
|
quote: Dank U "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Die line up in Hasselt is echt te gek! Alleen: Hasselt... Onmogelijk om nog terug naar huis te geraken... |
|
quote: vrees ik ook wat voor en ik vermoed dat Ghost Brigade een minder lange set zal mogen spelen al is YOB natuurlijk wel vet |
|
Intronaut |
|
Zeker een showtje meepikken van Ghost brigade, heerlijke band! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: + 1! |
|
Zometeen! Vet veel zin in, zeker na het laatste album van Ghost Brigade te hebben gehoord! |
|
Hoe was het? (baalbaal dat ik er niet bij was) |
|
Ben ik ook wel benieuwd naar. Baal vooral dat ik A Storm Of Light heb moeten missen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Was een mooi feestje. niet veel publiek. Intronaut, 1nummer van gezien, niet mijn ding. ASOL, meesterlijk weer, zoals altijd GB, zacht geluid en een lichtman die de knipperlamp wel erg leuk vond www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Mooie avond. Intronaut en ASOL kende ik niet. Beide bands ben ik er gecharmeerd van geraakt. Ghost Brigade was ouderwets goed, helaas de toegift niet mee kunnen pakken doordat ik de trein moest halen |
Index / Concerten |