|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk Als ik het GMC-fest overleef kom ik wel even langs. No regrets and no remorse... |
|
Als ik niet te brak uit België terug kom, zal ik ook eens proberen er bij te zijn. |
|
Ik kom misschien wel, ben nog steeds niet in subsonic geweest [Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 10-05-2011 18:00] |
|
Gezellig Jij was er inderdaad alleen een keertje toen we nog net in de verbouwing zaten van toen het nog Pin Up Club was |
|
quote: Idd "als" ja Mischien zaterdag maar n avondje even geen drank |
|
Hmmm, GMC fest zonder drank??? Dat is als 2 girls one cup... zonder de cup |
|
idd! (die dames kunnen wel snel tappen!) Maar dat wordt zaterdag wel weer n flink stuk in de kraag.. |
|
hahaha |
|
kost dat? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Gratis entree, biertje = 2 euro, gezelligheid = onbetaalbaar |
|
En gezellig was het! No regrets and no remorse... |
|
ZekerZ! was weer n veelzijdige zondag En de film was heel inspirerend Tot volgende keer maarweer |
|
Ik vond het ook erg leuk met iedereen en de film had ik zelf ook nog niet gezien, aangenaam verrast en wat een zieke eind-scene! Dat duurt wel even voordat ik een film zie die dat overtreft |
|
Ja, was tof! |
|
Hobo with a Shotgun? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Bambi (@ BW, ziekste Film ooit gemaakt is natuurlijk A Serbian Film, dus als je die kijkt is "Bambi" net Bambi ) |
|
Schaep vertelde me inderdaad al dat A Serbian Film alle taboes in ziekheid doorbreekt. Weet niet of dat nou echt een goede Metal Matinee film is, misschien op een Goregrind Edtion |
|
Als je die film laat zien, dan haak ik even af denk ik. Hoewel als je dan een teiltje voor me hebt . No regrets and no remorse... |
|
Teiltjes te over Overigens kunnen mensen hun suggesties ook aandragen voor een volgende editie. Op romantische komedies en musicals na dan |
|
Want echte metalmensjes kijken geen romantische komedies en musicals, right? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Precies! Juist daarin onderscheiden echte metalmensjes zich van de rest vd wereldbevolking Maar die Serbian film is idd niet echt voor publiekelijk vertoon idd.. Jackass 3d is wel leeuk en metalverantwoord volgens mij (maar dan willen we ook echt 3D he BW ) |
|
quote: Hahaha, ja die kijken alleen maar ´grimme´ en ´true´ slachtfilms en haten alles dat vrolijk, gezellig of leuk is |
|
Jackass 3 is idd wel een optie (heb hem op een of andere manier nog steeds niet eens gezien) en dan zou ik er even achteraan moeten wat je qua 3d shit moet doen als je zo'n film beamt en of die brilletjes dezelfde standaards hebben. |
|
Of New Kids 3D met rondvliegende blikken schultenbrau, misschien moet je dat 3d effect dr zelf maar aangeven dan |
|
Dat valt wel te regelen Ik ben trouwens benieuwd of het theoretisch ook mogelijk is om Schültenbräu in onze 1000 liter tank te stoppen Heb 1 keer een fust ergens gezien volgens mij |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |