|
Auteur: |
|
|
HELL JAWEL, party hardcore crossover-band nummero uno Mucky Pup, zal Dynamo op zijn kop gaan zetten. Na een (sort of) reunie tourtje (2009), door o.a Dynamo en Elstrock geïnitieerd heeft de band de smaak weer te pakken. Vorig jaar speelde Mucky Pup de tent van Graspop helemaal kapot, zowel de oude als de nieuwe garde fans riepen deze show tot een van de beste van Graspop 2010. Support: Angry Old Wankers (oldschool hardcore) De afterparty is gratis toegankelijk vanaf 22:00u Afterparty met DE PUNKROCKHEAVYMETALKARAOKEBAND Datum: 4 juni 2011 Doors: 20:00u www.dynamo-eindhoven.nl [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-05-2011 19:42] |
|
WAAROM IS DE TITEL VAN DIT TOPIC NIET IN HOOFDLETTERS GESCHREVEN? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik vond ze een paar jaar geleden op Dynamo Outdoor enorm tegenvallen. |
|
Ik wist niet dat dat kon? Mucky Pup tegenvallen?!... Toen ik ze zag, op Elsrock, was het een superfeest! Nooit gedacht dat ik die ooit nog live ging zien, dat scheelt misschien ook? We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote:Je bent al bevestigd als support. |
|
We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Ik moest ff denken... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-05-2011 21:34] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Schop! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
Index / Concerten |