IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Converge, dynamo Eindhoven, 16-06-2011
sander@dynamo
Usericon van sander@dynamo
Posted 10-05-2011 16:03 by sander@dynamo Wijzig reactieProfiel van sander@dynamoQuote dit bericht

De lekkerste metalcore/hardcore package van dit jaar staat dan toch nog even in Dynamo. Converge (us) Rise And Fall (be) en Oathbreaker (be).

Datum: 16 juni 2011
Doors: 20:00u
www.dynamo-eindhoven.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-05-2011 19:51]

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-05-2011 16:06 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

KAN HET NOG HARDER SANDER?

Spirit In Black
Posted 10-05-2011 16:07 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

AH, IK ZIE HET AL: DYNAMO CAPS LOCK OVERKILL

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 10-05-2011 16:09 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Als iPim hier niet heengaat sla ik hem op z'n peer met dat Converge gezeik van um

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

sander@dynamo
Posted 10-05-2011 16:10 by sander@dynamo Wijzig reactieProfiel van sander@dynamoQuote dit bericht

sorrie, capslock bleef hangen..

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-05-2011 16:15 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

DIT IS HET ENIGE TOPIC VAN DYNAMO DAT HOOFDLETTERS VERDIENT

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Spirit In Black
Posted 10-05-2011 16:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 16:10 schreef sander@dynamo het volgende:
sorrie, capslock bleef hangen..

geen nood! Heeft ZM dit voor: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3536448

sander@dynamo
Posted 04-06-2011 15:10 by sander@dynamo Wijzig reactieProfiel van sander@dynamoQuote dit bericht

UP!

Northward
Usericon van Northward
Posted 14-06-2011 19:03 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Morgen in de Trix. Zin in!

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 15-06-2011 10:18 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Balen, kan niet

[Dit bericht is gewijzigd door Sorceress op 15-06-2011 10:19]

iPim
Usericon van iPim
Posted 15-06-2011 20:27 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Eerst nog even cijferlijst ophalen en dan richting Dynamo morgen!

iPim
Usericon van iPim
Posted 16-06-2011 14:03 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zin in!

iPim
Usericon van iPim
Posted 17-06-2011 1:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ondanks het feit dat de setlist tegenviel (zeven van de twintig nummers van nieuwste werken), Jacob Bannon te theatraal deed en ondanks dat de band gewoon niet zo strak speelde, was het toch heel vet. Beginnen met Concubine en eindigen met Last Light, wat wil je nog meer?

Nieuwe nummers kwamen minder hard over en publiek was een beetje tam. Begrijpelijk ook wanneer er in de rustige passages (zoals in Worms Will Feed bijvoorbeeld) in de muziek voorkomen. Bij nummers van Jane Doe en bijvoorbeeld Eagles Become Vultures ging het dak er wel af.

Limited edition Converge-trui gekocht die eigenlijk te klein voor me is en een poster mee naar huis gekregen. En ook nog met Jacob Bannon gepraat na afloop.

Ik had me voorgesteld op een fikse tegenvaller, maar ik vond het toch nog heel erg vet! Nu nog even herstellen van een dikke bult op mijn voorhoofd en borst en de blauwe plekken die ik hier en daar morgen zal hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 17-06-2011 1:15]

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 17-06-2011 11:17 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Gast, wat verwacht je? het gaat om de energie niet om de strakheid! Converge was weer briljant zoals altijd, veel nieuwe nummers maar die zijn dan ook goed!

jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 17-06-2011 11:20 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 11:17 schreef DrDoom het volgende:
Gast, wat verwacht je? het gaat om de energie niet om de strakheid! Converge was weer briljant zoals altijd, veel nieuwe nummers maar die zijn dan ook goed!

Goed excuus om kut te kunnen spelen!

Wil je muilperen?

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2011 11:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 11:17 schreef DrDoom het volgende:

Ik ben jaloers!

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 17-06-2011 11:50 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 17 juni 2011 11:20 schreef jelmer2 het volgende:
Goed excuus om kut te kunnen spelen!

Zeker, die gebruik ik dan ook altijd Maar het was niet super onstrak of kut gespeeld of wat dan ook. Het is geen metal band die elke nootje perfect moet rammen.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-06-2011 11:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Gooit Converge eigenlijk veel van Jane Doe in de setlist?

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

iPim
Usericon van iPim
Posted 17-06-2011 11:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 11:51 schreef BenKnuckles het volgende:
Gooit Converge eigenlijk veel van Jane Doe in de setlist?

Een klein beetje, maar niet de beste nummers vind ik zelf, maar er moet altijd wat te zeiken blijven .

Gisteren speelden ze:
Concubine (JD)
Dark Horse
Heartache
Hellbound
Lone Wolves
Runaway
Bitter And Then Some (JD)
The High Cost Of Playing God
Reap What You Sow
Cutter
Worms Will Feed
On My Shield
Axe To Fall
Wishing Well
Damages
First Light
Eagles Become Vultures
The Broken Vow (JD)
Drop Out
Last Light

Een gevarieerde setlist is het zeker, met The High Cost Of Playing God ertussen. Ik miste zelf Locust Reign en ik heb liever dat Concubine door had gestoten in Fault And Fracture. Ik hoopte zelf ook nog op een nummertje van Petitioning The Empty Sky.

quote:
Op 17 juni 2011 11:50 schreef DrDoom het volgende:
Zeker, die gebruik ik dan ook altijd Maar het was niet super onstrak of kut gespeeld of wat dan ook. Het is geen metal band die elke nootje perfect moet rammen.

I know, het maakte niet heel veel uit, maar viel hier en daar op.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 17-06-2011 11:58]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-06-2011 12:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Concubine en The Broken Vow is voor mij al genoeg om Converge eens live te willen zien.

iPim
Usericon van iPim
Posted 17-06-2011 12:18 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 12:10 schreef BenKnuckles het volgende:
Concubine en The Broken Vow is voor mij al genoeg om Converge eens live te willen zien.

Die kans had je eergisteren moeten grijpen . Ik zeg niet dat de nummers van Axe To Fall slecht zijn. Integendeel, ik vind Axe To Fall een echte opleving sinds You Fail Me en is na Jane Doe misschien wel mijn favoriete Converge-album, maar live komen de nummers niet zo lekker uit de verf. Doe mij dan liever die oudere nummers die lekker beuken.

Terugkijkend was het wel echt een supergaaf concert. Fuck die crowdsurfer die zijn elleboog op mijn neus plantte toen hij vanaf het podium op de mini pile-up sprong.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-06-2011 12:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 12:18 schreef iPim het volgende:
Terugkijkend was het wel echt een supergaaf concert. Fuck die crowdsurfer die zijn elleboog op mijn neus plantte toen hij vanaf het podium op de mini pile-up sprong.

Zo hoort het

Kansen zat nog, zal ze wel eens meepikken in een zaalshow of op een festival. Logisch, want er zijn weinig andere mogelijkheden.

iPim
Usericon van iPim
Posted 17-06-2011 12:30 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 12:24 schreef BenKnuckles het volgende:
Kansen zat nog, zal ze wel eens meepikken in een zaalshow of op een festival. Logisch, want er zijn weinig andere mogelijkheden.

, ik zou voor een zaal gaan. Hier hadden ze in Dynamo een kleiner podium voor het echte podium gebouwd volgens mij. ZEER goede keuze.

iPim
Usericon van iPim
Posted 17-06-2011 12:32 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Trouwens ook ZEER vet dat Boris (de band) er was om te kijken.

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 17-06-2011 14:11 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

en Scott Vogel (terror)

iPim
Usericon van iPim
Posted 17-06-2011 17:41 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 14:11 schreef DrDoom het volgende:
en Scott Vogel (terror)

Was 't m echt?

Voor de oplettende kijker: Festivalbandje, wijzende hand, zwarte trui, open mond. Dat ben ik :p

Gave foto's hier: http://foto.renesebastian.nl/photoset/converge-at-dynamo

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com