|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
die twee nieuwe nummers vallen me tegen. geef mij maar Scum. |
|
http://www.digitalmetal.com/mp3/NapalmDeath-ContinuingWarOnStupidity.mp3 http://www.spitfirerecords.com/mp3/Napalm-ForcedToFear.mp3 *edit* vind er geen reet aan, veel te netjes & zwakke vocalen. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 27-09-2002 20:55] |
|
quote: thanx! dwaallicht. Oud Vuil. |
|
Ik vind ze toch wel erg vet klinken! |
|
klint niet slecht. al is het oude werk wel beter. Be quick or be dead |
|
quote: Zijn je oren dichtgeslibt van al die black metal, jongen? |
|
ik ben dus één van de weinige die dit beter vind dan het oude werk neem ik aan...? Je moeder. |
|
vet hoor !! No meat is sweater |
|
quote: Nee hoor. Ik heb dezelfde mening. De laatste CD is de vetste ND ooit. Nu ff die nieuwe nummers luisteren. |
|
Ligt gelukkig in de lijn van "Enemies..."! Rammuh dan! Wow, Napalm Death blijft heerschen zeg! |
|
quote:Fuck yeah! |
|
Haaaa... Ik zag ergens dat Napalm Death op 27 december (??) in Baroeg speelt... Weet het niet meer zeker, maar het was op een woensdag ofzo... Be there |
|
YEAH !!!!!!!!! Net de 2 nummers van Napalm Death geluisterd.......... belooft veel goed !!!! Die gasten rulen !!!!! |
|
quote: poser |
|
quote: Vind om eerlijk te zijn de vocalen ook behoorlijk zwakjes. De sterkste death metal vocalen vind ik persoonlijk toch in Nile en de nieuwste Aeturnus zitten. |
|
quote: ach, lee dorian had natuurlijk bij napalm death moeten lijven maar ja je kunt niet alles hebben he? |
|
quote: Idd. Maar de muziek is zwaar heerschend! |
|
dat wilde ik maar zeggen ! hahaha |
|
Mjah... Ik vind Lee Dorian tof, maar ik vind Barney ook heeel erg gaaf! Allebei okee naar mijn mening, maar wel jammer dat ik ze nooit heb kunnen zien met Lee Dorian er nog bij |
|
barney zijn strot op de laatste 3 albums is juist vetter!! |
|
quote: ik heb het ooit al eens gepost, dacht ik, maar toen zat jij hier nog niet. maar ik was eens bij een concert van cathedral, brutal truth en nog wat. en als toegift speelden die gasten van brutal truth een paar covers van ND en wie zong (brulde) er??? juist, ouwe lee met z'n broek met wijde pijpen en bloemetjeshirt. godallemachtig, wat was dat cool!!! Oud Vuil. |
|
wat vet, dat ie zoiets nog deed!! |
|
quote: Waaaaaaaaaahhhhh!!! Dat meen je niet!!! Zijn daar bootlegs van? De enige opnamen die ik heb zijn die oude home videos die ze ooit gemaakt hebben... Wish I Was There!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |