|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Springstof Festival 01-10-2011 Cliteater Dictated Visionary 666 Portall MoreT.B.A. Locatie: Ukien Korteweg 4 8263 DC Kampen Entree: vvk € 5,- aan de deur € 7,50 www.springstof-festival.nl www.myspace.com/springstoffestival http://springstoffestival.hyves.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door Soundwave op 11-05-2011 13:37] |
|
Ik ben hier wel weer bij denk ik |
|
quote: |
|
Is er ook bier? |
|
Er is meer dan genoeg bier |
|
Gaaf! |
|
In een kroeg ook |
|
|
|
Begint goed. |
|
quote: Ja, in een woonkamer. (als die er tenminste nog is) |
|
Cliteater heeft moeten afzeggen voor deze editie. Naar vervanging wordt hard gezocht. Meer info zsm. |
|
waarom? co-operation not competition! |
|
quote: Omdat ze nu geen info hebben.... Boeiender |
|
...je weet toch waarom een band afzegd? co-operation not competition! |
|
quote: Och, is toch geen materiaal om mee te leuren over het algemeen? Boeiender |
|
alleen als de reden erg "gevoelig" ligt, toch? co-operation not competition! |
|
quote: Neuh, speculeren heeft geen zin toch? Ben benieuwd wanneer de info komt over de vervanger. Boeiender |
|
...met speculeren worden in dit land heel weinig mensen heel erg rijk, terwijl het in noord-afrika al een jaar niet geregend heeft... *wacht rustig af-modus aan* co-operation not competition! |
|
quote: Dusch, met je pens weer het balkon op, hups! Boeiender |
|
Hoezo eigenlijk zo laat in het jaar dit keer? Nu moet ik het aan me voorbij laten gaan ivm ProgPower dat weekend. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 14-08-2011 14:17] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ben dan op Havenrock. Bareuh... |
|
Springstof festival 2011 gecanceld !!! Volgend jaar hopen we er weer te zijn. |
|
Ja Handige Harry had zeker de boem gemaakt? Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? |
|
Waarom gaat het festival niet door dan? |
|
We kunnen de boel niet rond krijgen ( subsidies enz) .Dus hebben we besloten deze editie te cancelen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |