|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Helemaal mee eens, de service is ook top daar (naast de jackson die ze verkopen) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: De MT2 heeft toch alleen bass, treble, mid frequency en nog een knop waarmee je de mid frequency frequentie kan varieren. Of bedoel je dit? |
|
quote: Volgens mij niet.. Misschien een paar.. Ik ken geen enkele zaak die echt veel Ibanez heeft hangen.. Ik wil wel eens op die RG1077X spelen verdomme! Feedback Rotterdam heeft er wel een aantal hangen, een aantal JEM's en Universe's, RG's en zelfs de K7 |
|
Trouwens nog ff een tip als je gitaargeluid met een distortionpedaal sucks op het clean kanaal.. Gebruik het scheurkanaal, met een klein beetje gain. Zoveel gain dat je gitaar clean net begint te vervormen. Dit kan een ernstige verbetering van je geluid tot gevolg hebben |
|
teveel distortion is live sowieso niet vet "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote:Klopt is een top gast, net zoals Olaf trouwens, die heeft me veel geholpen toen mijn g snaar van mijn bas om de haverklap knapte. Heeft me een paar nieuwe snaren gekost (met korting door de kwantiteit) maar het afstellen deed ie voor niks. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Hee Snack, dank voor alle tips! Ik zal eens kijken wat ik kan doen. Veel verstand heb ik zelf niet van electronica, dus ik zal het eens vragen als ik weer bij Stand-By kom. Zou wel fijn zijn alsi k mijn oude versterkertje weer aan de praat kon krijgen. Verder, die hi en lo gain klopt ja. Ik weet niet waar ik nu mijn instrument op heb zitten, maar dat moet dus lo zijn? Vandaar dat het clean misschien gaar kan klinken (mits ik hem op hi heb nu...). Maar ik hoorde dat als je bij mijn versterker 2 insturmenten aansluit (hi en lo dus), dat beide lo worden... Over Stand-By en Jackson USA... ik geloof dat die knaap binnenkort vooral Japanse Jacksons wil verkopen. Weet niet of hij dan nog Amerikanen zal hebben, maar toen ik er was hingen er vooral japanners. De mijne is ook een japanners, maar het is echt een geweldig ding! Volgens die knaap daar (Herman dus) is het kwaliteitsverschil ook echt miniem... En het prijsverschil binenkort dus ook. De jappen worden een FLINK stuk duurder (bijna zelfde prijs als de amerikaanse)! |
|
ik heb besloten om de UV777 aan te schaffen. Feedback meelde mij dat deze Ibanez voor 1725 Euro de deur uit gaat. Ik vraag nog rond om te kijken of ie ergens goedkoper is, het zal wel niet. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: U r welcome Enne je zou bijv. de printplaat eruit kunnen halen en daarmee naar een elektronicazaak gaan; bijv. hier: DIL Zoeken zij op welke transistoren je nodig hebt, en die kosten dus echt geen ene tyfus! Bij een muziekwinkel betaal je er soms 50* teveel voor! want zo'n ding kost 1 euro ofzo! quote: Ik denk dat het clean kanaal gaar klinkt omdat er ergens stof inzit.. Ligt niet aan de input die je gebruikt! Enne als je een passief gitaar hebt, sluit je hem aan op de lo-gain input.. quote: Ik heb ook een Jap, lekker gitaar i.d.d. alleen natuurlijk wel wat minder afgewerkt, mindere kwaliteit hardware erop en goedkoper hout.. Jammer als Stand By geen USA's meer gaat verkopen, want zij zijn de enige zaak die ik ken die ze heeft Toen ik er laatst was, hingen er i.d.d. veel Jappen, maar toch ook Dinky, Soloist, Randy Rhoads en Marty Friedman USA's |
|
quote:Ik zal eens kijken of ik het dingu it elkaar kan halen... Maar ik denk niet dat ik hem zelf kan maken, ookal het ik de juiste spullen... En ik woon niet in de buurt van R'dam. Maar goed, hier in de buurt (Veenendaal) zal ook wel iets zitten. Ik heb niet alle Jacksons bekeken die ze hadden, het kan best dat er USA's tussen zaten. Zo hing er bijvoorbeeld een zwarte Kelly van 1895 euro. Denk dat dat wel een USA was. Jammer van de prijs, want dat scheen dus echt DE gitaar te zijn... |
|
Het mooie van Jackson jappaners hoorde ik is dat ze ookal zijn het geen Amrikanen, toch nog een stuk betere instrumenten zijn dan heel veel US-made gitaren van andere merken... |
|
Er hing i.d.d. een zwarte Kelly, Marty Friedman signature, met slechts 1 Humbucker, Kahler Tremelo en neck through body contructie.. Volgens mij wastie 1695 euro overigens Ik heb er niet op gespeeld, maar echt een zwaar heerschend gitaar! kwijl kwijl kwijl |
|
Die ik zag hangen had geloof ik wel 2 humbuckers... |
|
Die MF Signature hing niet maar stond.. Helemaal achterin offcourse, tegen de achtermuur aan.. Echt een zwaar heerschend gitaar |
|
hmmmm daar moet ik toch eens lanx |
|
Ik heb een nieuwe Epiphone Thunderbird bass. Een geweldig instrument, maar het heeft de neiging te gaan piepen. Als ik dan een snaar aansla hoor je die toon (erg mooi, met een lange sustain enzo) maar ook een licht 'feedback'piepje. Kan iemand mij vertellen waardoor dat veroorzaakt wordt? ~* www.SpoOken.nl *~ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |