|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar word ik wel vrolijk van. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jammer! Maar waarschijnlijk kan ik helemaal niet. =) |
|
\m/ hier gaan we ckers heen Je moeder |
|
Mits in Nederland zeker aanwezig! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Yeah Disavowed! |
|
quote: Helemaal niet dus, dankzij me broer. Van je familie moet je het maar hebben. =) |
|
quote: Ja, dit festival is in Nederland! |
|
Kaarten in tha pocket! lekker twaalf uur lang bier drinken en herrie luisteren. |
|
Fuck yeah! Ik ken gaan opnemen daar Je moeder |
|
omhoog! |
|
quote:Wie gaat je bellen? |
|
ennnnnnnn up: 12:00 Open 12:20 – 12:40 Abrupt Demise 13:00 – 13:30 Today It Begins 13:50 – 14:20 Undawn 14:40 – 15:10 Burning Hatred 15:30 – 16:00 Cote D’aver 16:20 – 16:50 Erebus 17:10 – 17:50 Disavowed 18:10 – 18:50 Lay Down Rotten 19:10 – 19:50 Kutschurft 20:10 – 20:50 Debauchery 21:10 – 21:50 Sinister 22:10 – 22:50 Prostitute Disfigurement 23:10 – 00:10 Vomitory naderhand zal er vanaf ongeveer 00:30 een gratis toegankelijke afterparty plaatsvinden in café de Swetser te Steenwijk met Solace of Requiem én het Overijsselse Dirty EastGVD. |
|
Godver, kun je Sinister niet op de plek van Vomitory zetten. Dan kunnen we zeker de laatste trein terugnemen Nu word het Vomitory niet afzien www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik denk dat het een hostel word! ( en Dirty east natuurlijk..:D) |
|
quote: Of misschien kan hij alles opschuiven en Abrupt Demise als laatste plaatsen? Ik heb hetzelfde hier namelijk. Nah valt best mee, maar dan moet je een uur wachten zie ik net op 9292. De laatste trein naar Leeuwarden gaat om 1.23. [Dit bericht is gewijzigd door Ate op 25-10-2011 12:20] |
|
quote: Ehm, wij moeten naar Zwolle, andere kant op dusch die gaat om 00.14 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Aight, aanbod staat nog steeds, en Dirty East speelt zondag in popfront www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Dat word sprinten |
|
quote: Hey, ga jij eens gauw in het Houten Deathfest topicposten www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Zitten vette bands in de line-up Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Aanwezig! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Joa! zaterdagnacht in Steenwijk.. ( als ik na zoveel uur bier drinken nog kan staan. |
|
Heb er zin in! Beloofd weer een mooi feestje te worden |
|
Straks!! Eerst pannenkoek eten en dan lekker bier drinken en gave bands kijken!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |