|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Waar staat dat? Ik werd wel meegevraagd bij het feestje van de man van mijn zusje. |
|
quote: Nou, dat staat nergens. Heikel punt wel. Als diegene gewoon goed in de groep past / geen afbreuk doet aan het feest is het prima. Anders liever thuis laten, mits dat subtiel kan Ik vind het meer een ding voor vrienden en evt. goede bekenden dan voor iedereen die de persoon toevallig kent en het juiste geslacht heeft. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Daar ben ik het mee eens, maar naaste schoonfamilie (broers/zussen) wordt wel altijd meegevraagd is mijn ervaring. Dan moeten ze zelf maar weten of ze al dan niet mee gaan. Ook niet doen: een strak tijdschema laten maken door de regelneef/neuroot. Bouw wat rust in om te kotsen, jointjes roken, iemand naar de eerste hulp brengen en wat al niet meer. edit: Wel doen: een enigszins nuchter iemand meenemen voor noodgevallen. Regel dat van te voren. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 14-05-2011 20:30] |
|
Paar principiële niet drinkers hierbij... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Koekhappen en van die dingen. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Kan ook, ja. quote: Wij hadden ook zat 'rust'tijd, dat scheelde inderdaad enorm quote: hehehe Dat hadden we niet gedaan, maar we waren zeer verantwoordelijke jongemannen allemaal Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Over het algemeen houd ik helemaal niet van vrijgezellenfeestjes, maar dat komt vooral door de ervaring die ik ermee heb. Dus het slachtoffer in een of ander pakje hijsen en dan karten/bowlen/door de stad lopen en met een stel simpletons waar ik verder niks mee heb bier drinken, bweargh. Of voor de vrouwen: de workshop paaldansen, of zo'n hypnose-show of zo, van die "succesnummers" . Tip: doe iets wat met de hobby van het slachtoffer te maken heeft, dan wordt het misschien nog wel lollig. Ik ga binnenkort LARP'en (voor de tweede keer in mijn leven) op het vrijgezellenfeest van een vriend van me. Hij is een tijdlang roleplay-nerd geweest, wat hem er duidelijk niet van weerhouden heeft om een meisje aan de haak te slaan en ermee te gaan trouwen. Ik denk dat het wel... interessant wordt :'). Hou totaal niet van LARP, maar ik heb dusdanig veel vertrouwen in de organisator én in die vriend van me dat ik denk dat het goedkomt. Dus: redeneer vanuit het "slachtoffer" en dan lukt het vast wel om iets leuks te vinden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Workshops paaldansen zijn enorm leuk hoor Maar ik ben het eens met je over het slachtoffer-idee. Verder heeft ze helaas niet zoveel sprekende hobbies. Maar eens even over nadenken! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Karten is gaaf. Met wat voor gelegenheid dan ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Of je doet gewoon geen vrijgezellenfeest. Hebben die klootzakken van kameraden voor mij ook nooit georganiseerd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ijskarten |
|
quote: We wilden d'r eigenlijk opgeven voor de autorodeo. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Dat is nog gaver! Wel een Volvo gebruiken, die winnen bijna altijd. Vooral die 340 is onverwoestbaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Sieraden maken, jij was op hetzelfde vrijgezellenfeestje als ik? Dikke lal, dat.... quote: Misschien willen ze een suprise-vrijgezellenfeestje voor je geven en komt dat nog. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 14-05-2011 23:19] Subtiel kamerolifantje |
|
In mijn omgeving wordt weinig getrouwd, heb dan ook nog nooit een echt vrijgezellenfeest meegemaakt. Wel een hoop mensen voor lul zien lopen in de binnenstad tijdens dat soort uitjes Vrienden van mijn broer hebben laatst een soort van vrijgezellenfeest georganiseerd voor hem, omdat 'ie een kind kreeg (inmiddels heeft) en niet van plan was te trouwen maar zijn vrienden wel vonden dat 'ie recht had op een leuk feestje. Was erg gaaf, ben meegeweest, zijn eerst gaan paintballen, daarna karten, daarna lekker uit eten. Als ik ooit in de situatie kom dat er iets voor mij wordt georganiseerd heb ik ook liever zoiets dan naar een of andere ranzige stripbar en zuipen tot je erbij neervalt |
|
quote: De eerste keer ben je toen heel achterbaks stiekem getrouwd en waren we niet uitgenodigd. De tweede keer was er ook een reden, maar die kan ik me niet meer herinneren. Bareuh... |
|
:') |
|
Ah ok. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gelukkig was mijn bruiloft een van de beste feesten ooit, ook dankzij de kameraden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat was inderdaad een geweldig feest! Bareuh... |
|
Die eerste keer trouwen was sowieso niet zo doordacht van mijn kant. Kan me voorstellen dat jullie dat niet wat vonden nu. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
- Eerst met zijn allen wat eten - Daarna: http://www.ladiesnightparties.nl/ - Vervolgens nog even wat drinken - Dan een pyjamaparty - 's morgens gezond weer op [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-05-2011 10:34] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Voor tips wat betreft dingen die af te raden zijn check je gewoon even de film 'The Hangover' of 'The Hangover 2' (Vanaf volgende week in de bios) http://hangoverpart2.warnerbros.com/ Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Mag 'ie nu toch uitkomen? Dacht dat er een rechten-issue was over een tattoo-ontwerp waardoor alles stagneerde .. nogal bizar. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |