|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 17 juni Aanvang: 19:30 € 10,- / € 8,- (vvk) http://www.kade.nl Exhumed toegevoegd aan line up! aanvang vervroegd naar 19.30! De Amerikaanse band Exhumed, uit San Jose California, is al sinds het uitkomen van hun eerste album Gore Metal uit 1990 een van de belangrijke bands binnen het, hoe kan het ook anders, Gore Metal genre. Sinds 2010 is de band weer bij elkaar en heeft recentelijk het album “All guts, no glory” uitgebracht via Relapse records. Dit wordt een bloederig avondje! Kutschurft De smerigste band van Nederland is weer terug! Na hun vorige optreden in de Kade is het maar afwachten of ze het wel overleven, de vorige was immers de inluiding van een doodse stilte. De mannen zijn echter weer gevonden en hebben in het diepste geheim gewerkt aan nieuw materiaal. De nieuwe plaat “over smaak valt niet te fisten” zit weer boordevol ranzigheid met titels als “Smegma niets meer” en “Kebab Yum”, moet het wel weer goed zitten. Natuurlijk zullen klassiekers als “Metal is een mannensport” en “Rugmergtering” vast niet vergeten worden. Mis het niet, want je weet nooit wanneer ze weer verdwijnen! The Monolith Deathcult The Monolith Deathcult is niet een standaard death metal band, naast dat ze muzikaal hun mannetje staan doen ze dat ook zeker verbaal. Met het geweldige Triumvirate is the Monolith Deathcult een kracht om rekening mee te houden. Wellicht zal er vanavond een nieuw nummer passeren. Verwacht in ieder geval een genadeloos en meedogenloos optreden van de heren. Massive Assault Deze old school death metal machine is niet meer weg te denken uit de Nederlandse metal scene. Met net de nieuwe EP genaamd “Slayer” op zak laten ze horen nog lang niet weg te zijn. Ook zit er dit jaar een nieuwe full lenght aan te komen, reden te meer om ze live te aanschouwen. Naast het feit dat ze sterke platen uitbrengen zijn ze live ook een energieke ervaring om mee te maken. “The old school style Death Metal machine with the energetic freshness from Hardcore Punk” zoals de band zelf zegt en daar sluiten wij ons geheel bij aan! Grindpad Grindpad is snel, meedogenloos, smerig, gemeen en bovendien snoeihard. Met een brullende frontman, warp-speed drums en een strakke en enorme muur van gitaren en bas, levert Grindpad een overweldigende dodelijke dosis death- en thrashmetal, zoals die bedoeld is. http://www.kade.nl/agenda/heavy_night_xl/ |
|
Goed geregeld dat Exhumed ook speelt, het optreden op Neurotic Death Fest smaakte naar meer! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Weer es een goede reden om naar Zaandam af te komen ! . es kijken of er nog meer lui gaan vanuit Brabant . |
|
Nou ik ben gelukkig met de fiets binnen een kwartier bij de Kade 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Laatste metal avond in de Kade, dus mis het niet! |
|
*hop! |
|
Op www.kutschurft.nl is het album "Over Smaak Valt Niet Te Fisten" gratis te beluisteren! |
|
De grote zaal is geopend vanaf 19:00 |
|
quote:Jammer |
|
Ik neem aan van dit seizoen, niet voor altijd 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Jawel, wnat de Kade gaat dicht. |
|
Ik zou hier graag bij zijn om nog een keer in De Kade geweest te zijn, maar met de logistiek gaat dat gewoon niet lukken Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Er zit een Leger Des Heils slaaphuis vlakbij, die hebben vast wel een bed over @Orklord: Ik dacht dat ze nog een jaar subsidie kregen, of gaan ze soms verhuizen naar de nieuwe locatie waarover werd gesproken? [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 31-05-2011 20:19] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nog 14 dagen! |
|
Luister het nummer Necrotized van Exhumeds nieuwe album All Guts, No Glory via onderstaande link: http://www.decibelmagazine.com/featured/streaming-exhumed-necrotized/ |
|
Vrijdag! |
|
Jaaa!! =) |
|
jaahaa [Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 15-06-2011 16:41] |
|
Morgen! |
|
Vanavond! |
|
lekker gespeeld! Hoogtepunt was de straalbezopen bassist van Grindpad(th) die onze koelkast had leeg gejat. Die werd op heterdaad betrapt door Robin als een kind in mt zijn handen in de koekjestrommel. Ik pakte geen bier! -ik ZAG je toch net met de handen in onze koelkast, of was je je handen aan het koelen. Geen punt, we drinken toch amper. Ik denk dat daar nog wel een bandmeeting aan zit te komen. Dat alle gear heel is ingeladen was al een godswonder en als een volleerd goochelaar haalde hij uit alle hoeken en gaten van zijn kleding blikjes bier ons bier [Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 18-06-2011 19:14] |
|
Best geslaagd gisteren! - TMDC was goed op dreef, mooie show. - Kutschurft was vooral grappig. - Exhumed, kneiterhard. Volgens mij waren ze wel een beetje verbaasd dat er nog slechts +/- 30 man in de zaal stonden! |
|
5 bands is teveel voor zo'n avond+dat veel mensen de trein moesten halen. De eerste band stond ook voor 30 man omdat ze om half 8 al aan de bak moesten. |
|
quote: Briljant. En verrotte herkenbaar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Verbaast me eigenlijk niets van Wouter; toch maar eens over uithoren [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-06-2011 2:13] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |