|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Blijven hangen hangt samen met afstand, overige bezigheden en de boeiendheid van de overige bands. Boeiender |
|
... doordeweekse optredens: vooraf: "Laten we het niet te laat maken vanavond, morgen weer werken.", tijdens: "Zul dur nog een paar zoepen?" "Jahaaa!!". achteraf: "Zo, da was wear gezellig en as ut gezellig is, vin ik ut ok wel gezellig!". nee, kan me weinig tot geen momenten herinneren (geen korsakov) dat we vlot weer vertrokken. soms gaan we wel tijdens de laatste band weg, vaak i.v.m. verplichtingen zoals werk, optredens de volgende dag van 1 van de bandleden etc. daarnaast: van mij hoeft niemand 30 minuten naar gb te koekeloeren, andersom werkt dat hetzelfde... de sfeer is voor mij het belangrijkste + het feit dat heineken daar nooit aan bijdraagt. [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 16-05-2011 22:37] co-operation not competition! |
|
Afgelopen vrijdag vond ik het goed te doen in Emmen. Vrij vroeg aanwezig, als laatste gespeeld en naderhand een tijdje geluld met volk. Wellicht dat het op een gegeven moment minder drukte was doordat mensen de andere dag moesten werken of het openbaar vervoer moesten halen. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Soms krijg je bijzonder weinig aan eten/drinken en gaat het je geld kosten om te spelen op een festival, niet iedereen heeft daar zin in |
|
... en soms kom je de volgende dag terug om nog een bandje te kijken waarin een labelgenoot van je zit.... Maar zoals boven al gezegd is: soms zijn er andere verplichtingen, waardoor je niet altijd kunt blijven plakken (of op tijd kunt aankomen...). |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |