|
Auteur: |
|
|
Zwolle, 21 mei - De legendarische Engelse metal formatie Motörhead komt in het najaar naar Nederland. Op zaterdag 29 oktober is de band te zien zijn in IJsselhallen Zwolle. Gedurende deze avond zal de formatie hun cd “'The World Is Yours'” presenteren en uiteraard vele bekende nummers ten gehore brengen. De kaartverkoop start zaterdag 21 mei om 10.00 uur. Als klassieke heavy-metal band wist Motörhead eind jaren 70, begin jaren 80 als een van de eersten de energie van punk met metal te combineren. De band tourt nog steeds succesvol de hele wereld rond onder de bezielende leiding van zanger en cultfiguur Lemmy Kilmister. De zaal is geopend vanaf 18.30 uur. Voorverkoop: Kaarten zijn vanaf 21 mei verkrijgbaar via Ticket Service via 0900-3001250 (45cpm), de grotere postkantoren, de grotere Free Record Shops, de grotere VVV kantoren, www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen. De entreeprijs bedraagt € 45,00 in de voorverkoop en € 50,00 aan de avondkassa (excl. servicekosten). Aanwezig Against God and Government |
|
Ook aanwezig.... maar d'r zal straks ongetwijfeld weer het eea te doen zijn over de toegangsprijs. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Misschien wel aanwezig, afhankelijk van idd ook de toegangsprijs. De laatste keer dat ik Motorhead zag in de Waerdse Tempel, te Heerhugowaard, kostte een kaartje al 40 Euro ofzo 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Inderdaad. Leuk. No way @ ticketprijs! Dus jammer. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Zullen nog wel supports bij komen zeker? Motorhead kennende kun je waarschijnlijk buiten ook wel meegenieten. |
|
Het zou wel tof zijn als Peter Pan Speedrock het voorprogramma zou doen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Als ik een band graag wil zien, dan betaal ik daar graag 45 euro (of meer) voor. Ik ben een groot fan van Motörhead (vooral het latere werk), maar ik heb ze al heel vaak gezien en dan hoeft het voor mij nu dus even niet. Bareuh... |
|
Ik ben idd erg benieuwd hoeveel mensen 45 euro voor Motorhead gaan dokken. Waarschijnlijk van die mensen die 1x per jaar naar een concert gaan. En die kopen zonder nadenken ook nog voor 50 euro een shirt die avond. Gouden handel. |
|
Ik ga wel lekker in Engeland dan krijg ik teminste anti nowhere league en u.k subs als support. |
|
Al iets over de supports bekend. Heb ergens gelezen dat Doro en Grand Magus dat zijn, maar weet niet meer waar ik dat gelezen heb www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nee, dat is de tour van 2010. De support worden nog bekend gemaakt, hoewel Doro gemakkelijk zou kunnen. |
|
Het is wel Motörhead, aanwezig dus! Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Paar bekenden van me spelen met Dead Man's Curse in het voorprogramma, zeker de moeite waard om eens te checken! |
Index / Concerten |