|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
"Hilversumse deathmetallers Purest of Pain zijn momenteel als enige metalband in de race voor de Utrecht Popprijs. De halve finales zijn geweest en er is nu nog één kans voor Purest of Pain op de laatste finaleplek in Tivoli de Helling: Jullie moeten stemmen! Ga naar www.utrechtpopprijs.nl/?page=vote en stem Purest of Pain, zo support je niet alleen ons, maar, nog belangrijker, SUPPORT METAL! Het is tijd om alle andere pop/rock bandjes eens een schop onder hun aarsch te geven en de beuk erin te gooien! Alvast bedankt! KEEP SUPPORTING METAL: VOTE PUREST OF PAIN" www.utrechtpopprijs.nl/?page=vote |
|
Ik ken jullie wel... Jullie speelden eerst TRASH, toch? Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Een metalband die een popprijs wilt winnen? Wat is er mis met jullie? |
|
hahahaha ;') Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Oh man! Willen ze zichzelf promoten en dan ga jij je stem uitbrengen voor de rivalen! |
|
Ik heb nog niet gestemd, maar als ik het doe, dan doe ik dat op de band die ik het fijnst vind om aan te horen. Niet alleen op de basis van een genre. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
...doet me denken aan vara's vuurwerk: "help metallica de top 1000 o.i.d. in". zal wel iets utreg's zijn... [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 18-05-2011 11:35] co-operation not competition! |
|
Slayer boekt bijvoorbeeld niet veel vooruitgang sinds ze grammy's winnen, dus ik snap het niet. |
|
quote:Metallica is toch geen metal? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
PDM TSSS |
|
quote: toen die actie was idd al niet meer nee... co-operation not competition! |
|
quote:Ik moet niets |
|
Ik heb gestemd! Ik vind dat ze wel gelijk hebben! Lekker die pop en rock bandjes wakker schudden met een portie metal! Het is maar een kleine moeite om te stemmen, dus voor een leuke metalband heb ik dat altijd wel over. Succes ermee Purest of Pain, ik hoop dat jullie doorgaan naar de finale! |
|
quote: En daar maak jij even een nieuw account voor aan om dat te melden |
|
Het wachten is op MetalBillie, MetalBob en MetalKees om deze actie eveneens te ondersteunen en te benadrukken hoe belangrijk en geweldig dit is. Dubbelaccounts zijn overigens toch nog altijd een ban, neem ik aan? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Vergeet Metalhead niet. |
|
quote: Zoiets als die zangeres van youtube die reacties geeft op haar eigen filmpje? Ik hoop niet dat metalkarel = purest pain |
|
quote: Metalmark... co-operation not competition! |
|
We speelden niet eerst Thrash. Wel een soort van Death/Thrash. Met de nieuwe muziek weten we eigenlijk niet in welk genre we zitten. Maar de sound zit het dichtst bij Death Metal. We zijn automatisch doorgestroomd naar de halve finale van de Utrecht Popprijs. Alle bands die mee doen aan deze wedstrijd zijn winnaars van andere bandwedstrijden uit de provincie Utrecht. |
|
beter toch? qua kapsel zou ik i.i.g. graag willen dat je in mijn crust-band komt gitaren (no offense). co-operation not competition! |
|
Wat een kutband, heb op DoeMaarGewoon gestemd. |
|
quote: Hater. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Haat is de nieuwe liefde! |
|
quote: |
|
waar blijven de mental grapjes... of ben ik de enige die dat in eerste instantie las.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |