|
Auteur: |
|
|
vr 2 sept 2011 Het Bolwerk, Sneek HELL ON EARTH TOUR 2011 met UNEARTH BANE EVERGREEN TERRACE Nasty Full Blown Chaos Casey Jones Check www.hetbolwerk.nl voor meer info. |
|
Wow cool Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Erg cool Met waarschijnlijk Red Bull-pauze tijdens Evergreen Terrace. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Pfft, in één keer door! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
+ cd-presentatie Chelsea Smile! |
|
Heb verdomme een trouwerij die avond. In Sneek nog wel Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Diezelfde avond? quote: Ik zie geen probleem? [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 12-08-2011 13:08] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
evergreen Terras staat op elke HOET tour of vergis ik me? |
|
Denk dat ik zondag 28/8 naar de Vorstin in Hilversum ga. Bane vind ik echt wel te gek! Nieuwe plaat van Unearth kan mijn ook prima bekoren. Verder is in H'sum ook Casey Jones en Full Blown Chaos aan de line-up toegevoegd. Check: http://www.devorstin.nl/ A metalheart is hard to tear apart |
|
Die bands staan ook in Sneek dacht ik? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ja, klopt. Ik zie het net op de site van Bolwerk. A metalheart is hard to tear apart |
|
*schop* |
|
In Hilversum misschien aanwezig vanaf Nasty, maar zeker vanaf Bane ivm intro-weekend van studievereniging. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Tijdsschema (ovb): Chelsea Smile 18.15 - 18.35 Rising Anger 18.50 – 19.15 Casey Jones 19.30 – 20.00 Nasty 20.15 – 20.45 Bane 21.00 – 21.35 Evergreen Terrace 21.50 – 22.35 Unearth 23.00 – 00.00 |
|
Ik zie dat Hell On Earth tour 2012 in Arnhem op zondag 23 september langskomt. WALLS OF JERICHO DEATH BEFORE DISHONOR HUNDREDTH BETRAYAL COPYKILL Die eerste vier bands zijn erg gaaf, daar ga ik bij zijn! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Godverr... Eindelijk Betrayal en WoJ en DBD kunnen er altijd bij. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: My thoughts exactly Tour staat nog niet op de officiele Hell On Earth-site, maar wel al op de site van de W2. Benieuwd of er nog andere NL/BE-data zijn. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mooi, ik kan weer een jaartje Hell on Earth overslaan zo te zien. |
|
quote: Haterz gon' hate. WOJ en Betrayal, gaaf. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
hell on earth zijn al jaren dezelfde bandjes en altijd in september...not the best period.. |
|
quote: Waarom open je geen nieuw topic, potjandrie? |
|
quote: Omdat, potmetaljandrie, de tour nog niet helemaal officieel bevestigd lijkt te zijn. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: En het lijkt mij het goeie moment om Hundredth eens een kans te geven. Ik hoop op Hof ter Lo of Brielpoort. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 04-07-2012 1:53] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Index / Concerten |